hm87 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har noen fete fonts liggende på maskina, og hadde lyst til å bruke disse på siden min. Vil ikke bruke bilder, siden det kan bli litt tungt å laste! Så det jeg kunne tenkt meg er å legge den opp på nettet slik at andre kan se den. Går dette an? I så fall hvordan? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 anbefaler det å sticke til standard fonts som Arial, Verdana, tahoma, trebuchet osv... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Yes, hør på arve. Ingen som gidde å laste ned en ekstra font for å se siden din slik den er tiltenkt fra din side. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 og om den besøkende ikke har fontent din vises siden med standard fonten som for alt jeg vet kan være satt til TIMES Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er jo en mulighet å gjøre slik da: http://www.ssi-developer.net/design/embed-font.shtml Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 og om den besøkende ikke har fontent din vises siden med standard fonten som for alt jeg vet kan være satt til TIMES Ikke hvis du bruker font-family correct, og definerer en generic font-type, for eksempel sans-serif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå