Micromus Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 det har jeg dessverre ikke nei, men det går greit, liker ikke øl Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Når det gjelder billig øl, kan man jo brygge selv. Basic-ikke-så-veldig-godt-øl koster rundt 150,- for 25 liter Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dette har ingenting med noen grense å gjøre... Det betyr bare at diverse steder der du har dratt kortet har reservert penger på kontoen din, altså ikke trukket enda. Dette gjør at du får to verdier når du sjekker saldo. Altså hva du faktisk har og hva du kanskje hadde for et par dager siden De pengene forsvinner nok om et par dager, når de blir trukket og ikke bare reservert. Så for å konkludere, du har 92kr på kontoen din heh. Da snakker vi om disponibel saldo og reel saldo. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da snakker vi om disponibel saldo og reel saldo. Nettopp... men i minibanker står det disponibel saldo og disponibelt uttak (med forskjellig ordlegging her og der...) Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men du har også en maks grense for uttak i minibank, som alltid er (hos meg) 9000 hvis jeg har over 9000 på konto, ellers det jeg har på konto (disponibelt). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men du har også en maks grense for uttak i minibank, som alltid er (hos meg) 9000 hvis jeg har over 9000 på konto, ellers det jeg har på konto (disponibelt). Sånn sett ja, men her var det snakk om så små beløp at jeg ikke så det for godt å presisere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå