Gå til innhold

Hodetelefoner til SPILLING


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså skal jeg foreslå en gaming headset, og dersom du ønsker det ultimate for høyest tilfredstillelse er det kun Sennheiser PC150 og PC130 som gjelder :yes:. Disse headsettene er påvist å være de beste innenfor gaming og er brukt av de beste clanene i CS....eks. NOA. Vanskelige å få tak i though....no link :(

Lenke til kommentar
Altså skal jeg foreslå en gaming headset, og dersom du ønsker det ultimate for høyest tilfredstillelse er det kun Sennheiser PC150 og PC130 som gjelder :yes:. Disse headsettene er påvist å være de beste innenfor gaming og er brukt av de beste clanene i CS....eks. NOA. Vanskelige å få tak i though....no link :(

Går ikke disse gjennom USB da? Er ikke det veldig dumt, som noen nevner, siden det affekter EAX lyd?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm er ikke helt sikker på hva jeg skal "lese" av på detailjene. hva ser dere på når dere sier om de er bra eller dårlige ?

 

Trenger foresten ikke slike Über headset :p

men fra 1 - 10.. hva gir dere den

Jeg hadde Trust Multifunktion 410 Bass. Disse skulle visst være bedre enn de du nevnte. Fra 1-10 så ville jeg gitt dem 3. Elendig lyd, dårlig mic, og særdeles dårlig passform.

Lenke til kommentar
Hmm er ikke helt sikker på hva jeg skal "lese" av på detailjene. hva ser dere på når dere sier om de er bra eller dårlige ?

 

Trenger foresten ikke slike Über headset :p

men fra 1 - 10.. hva gir dere den

På en skala fra 1 - 10 er nok dette ca 2.

  • ikke god mic
  • ikke noe spesielt god lyd
  • helt HÅPLØS passform

Har selv Koss SB40, helt ok lyd i dem og de er gode å ha på hodet men micen er ikke god. skal du game mye er nok Plantronics Audio90 det beste valget. Hvis jeg ikke tar helt feil er det dette headsettet flere av deltagerne i CPL bruker. Micen er UTROLIG bra. Den fjærner stort sett alt av bakgrunnsstøy, noe som er veldig bra på for eks. et lan. Lyden er ikke den beste jeg har vært borti men det er ikkenoe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...