Improvise Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skal bygge den feteste gaming pcen ny men lurer på hva slags øreklokker jeg skal ha Den bør ha god lyd, gode å ha på (for de lenge økter ) og med microfon Er villig til å punge ut med en 600-800 kr Legg gjerne til link/bilde og jeg er takknemmelig for alle forslag Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 orker ikke finne link, men sjekker du ut Microplex, så på ting&tang, så hodetelefoner, så ser du KOSS R55 elns. de svarte med mic. de anbefales til gaming! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) orker ikke finne link, men sjekker du ut Microplex, så på ting&tang, så hodetelefoner, så ser du KOSS R55 elns. de svarte med mic. de anbefales til gaming! JEG synest ikke at koss er noe spesiellt, har ikke Koss selv, men har prøvd. De er gode på, men jeg synest at diskanten var helt forferdelig. Så jeg ville ikke ha anbefalt de dersom du har tenkt å høre musikk. Har ikke prøvd de i spill, kan vere at de er brukende der, men min anbefaling er at du heller bør kjøpe noe annet! (Sikkert mange som vil være uenig med meg her... men men..) Vil heller anbefale Sony. Dersom du har nok penger, så burde du absolutt ta en titt på disse (De har god lydkvalitet og er fantastisk gode på hodet.) Dersom du ikke er villig til å bruke så mye, burde du se her Endret 3. mars 2004 av zero_time Lenke til kommentar
zup Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hatt mine R55 nesten 1 uke nå, og synes de er greie nok til den prisen. Men, til musikk ville jeg hatt noe bedre. Synes de mangler nok på diskant og mellomtone til at de faller igjennom. Er vel sennheiser som er neste nivå i denne prisklassen? Hva med sony, phillips etc? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Plantronics audio.90 til 300-500 kr er veldig bra Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Plantronics Audio .90 koster ikke mer enn 400, og gir meget god lyd for pengene Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Spar og kjøp Plantronics DSP-500.. Vil merke stor forskjell når du legger på noen få hundre lapper.. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Philips SBC HP800 Ga 550kr for dem i sommer. Kjempebra, men de har ikke mic Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Glemte å legge ved link i første post. Les her. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Disse er nok veldig bra i din prisklasse http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Disse er nok veldig bra i din prisklasse http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl den mangla noe vesentlig da... MIC Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har koss 55b jeg også. Funker bra til spilling. Gode og ha på og den utestenger ikke lyden rund teg _helt_. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Har Koss R55 jeg også... jeg er veldig fornøyd, bruker de veldig mye til gaming og musikk og det er ikke så gærlig pris på dem heller Endret 4. mars 2004 av jin_X Lenke til kommentar
zup Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Opplever nå med Koss R55B en enorm skurring når jeg spiller av Evanescence, tror egentlig at Koss ikke klarer å fremstille en diskant og mellomtone som kan nytes. Sennheiser blir nok erstatningen asap. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 noen som vet om disse er bra ? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror neppe de er noe å rope hurra for. Men sikkert greie hvis du ikke vil betale mer penger for et headset.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 noen som vet om disse er bra ? Hvis du syntes tortur for ørene dine er greit Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmm er ikke helt sikker på hva jeg skal "lese" av på detailjene. hva ser dere på når dere sier om de er bra eller dårlige ? Trenger foresten ikke slike Über headset men fra 1 - 10.. hva gir dere den Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm er ikke helt sikker på hva jeg skal "lese" av på detailjene. hva ser dere på når dere sier om de er bra eller dårlige ? Trenger foresten ikke slike Über headset men fra 1 - 10.. hva gir dere den Kjenner en som har sikkert 4 slike headsett. Det som skjer at de blir ødelakt for ingenting og microfonen ikke tåler noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå