Howard Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ingen NV40 og R420 på CeBIT? Det har lenge vært snakket om at ATI og NVIDIA ville lansere sine neste generasjon grafikkbrikker på CeBIT-messen. Nå kan det tyde på at dette likevel ikke blir tilfelle. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det blir surt hvis jeg ikke får se noe R420 på messen, lurer på hvordan den er. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 De holder "kortene" tett til brystet. Bokstavelig talt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ARG, jeg lever fortsatt i håpet om og se NV40 og R420 på cebit. Tror nok det blir nok av andre ting å se på, men det hadde vert litt stas hvis fikk sett de nye kortene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det blir surt hvis jeg ikke får se noe R420 på messen, lurer på hvordan den er. Ja jeg har ventet i evigheter på det kortett. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg vil nok tro at de viser frem kortene på cebit. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 blir vel slik som det gikk året før med geforce kortene.. forsinkelse hele tiden,blir sikker sommer får vi ser disse kortene på webshopene. trodde ati hadde kortene klare til messen.. ikke det at jeg står i kø for og kjøpe,men hadde vært cool og sett kortene og noen tester. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ikke bra nytt for meg som skal oppgradere snart . Håper de blir lansert på Cebit. Men fint at hvertfall Pci express er i rute da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå