c740 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Kan noen anbefale meg et minne kort til mitt Olympus c-740 Ultra zomm kamera? Hvem er bra, og ikke minst: hvem passer? Håper på raske svar... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Kan noen anbefale meg et minne kort til mitt Olympus c-740 Ultra zomm kamera? Hvem er bra, og ikke minst: hvem passer? Håper på raske svar... Du kan kjøpe et hvilket som helst xD-minnekort. Jeg kan f.eks. anbefale et kort på 256MB, så kan du ha 16MB-kortet i reserve. Et 128MB-kort er kanskje nok, men det er alltid kjekt med bra plass hvis du har råd til 256MB. Hvilken produsent du velger tror jeg ikke betyr særlig mye, jeg har bare sett Fujifilm og Olympus i butikkene. Hvis du kjøper Olympus-kortet vil du få panoramafunksjon innebygd. Fujifilm og Olympus produserer kortene samme sted, så forskjellen er ellers liten... Konklusjon; kjøp det billigste 256MB-kortet du finner, og hvis prisen er lik velger du Olympus. Sjekk prisene i prisguiden: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=2653 Der var Olympus billigst, så da er vel valget lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå