Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det er noe sant i det du skriver der. Veit du hvilken størrelse de er på? Hvis det er noen andre som veit det, setter jeg pris på svar. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) dette er noe av det mest surrete jeg har lest på lenge, snakker dere om å borre ut pop nagler? btw det er den siste på L3 rekka du skal koble sammen for å låse opp edit: 3mm bor mener jeg passer fint for å borre ut naglene, cool_boy: mener du at han skal feste raddisen med noen usle vifteskruer? Endret 3. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 du kan jo bruke dette da ac brakett for kabinettet ditt Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Må jeg skjære i kabinettet da?? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 de har jeg ikke peil på.. men hvis du skal selge kabinettet en gang så er det jo bare å selge med den baketten.. det ser jo faktisk bedre ut enn vanlig Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 dette er noe av det mest surrete jeg har lest på lenge, snakker dere om å borre ut pop nagler? Jeg har tatt det den veien ja. Og det fungerte fint. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 de har jeg ikke peil på.. men hvis du skal selge kabinettet en gang så er det jo bare å selge med den baketten.. det ser jo faktisk bedre ut enn vanlig Det er sant. får se om jeg har noen andre alternativ. Får se når pakk kommer... Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Men du er sikker på at den passer til Waterchill sin radiator også? ...Hadde vært litt kjipt å kaste bort penger på den hvis jeg er like langt. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 den er sikkert standard.. send en mail til microplex.. de vet sikkert det Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Tenker jeg gjør det med en gang.....der var det gjort. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Yess!!! Har finni ut at en ikke trenger skjære i kabinettet! Bare å løsne fire skruer på baksida så får du ut en plate på størrelse med braketten. Skal si Chieftec har gjennomtenkte kabinetter! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har bare brukt "meisel og hammer" jeg på de naglene...... Det funka fett Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja vel. Takk skal du ha. Etter å ha undersøkt tror jeg ikke jeg trenger fjerne HDD-ramma. Kommer sannsynligvis til å feste radiatoren i bakkant av kabinettet med braketten som er annonsert tidligere på denne posten. Men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Du trenger ikke å fjerne hdd ramma hvis du ikke absolutt skal ha radiatoren i bånn på skapet. Har akkkurat montert en sånn radiatorgrill i et big chief skap, med radiatoren fra et waterchill sett. Fungerer meget bra. Skruehullene i rad.grillen er 4mm. Endret 5. mars 2004 av Brutus5 Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hvis du hadde lest litt over så hadde du sikkert sett at han har finni en løsning på problemet.. Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Etter å ha undersøkt tror jeg ikke jeg trenger fjerne HDD-ramma. Kommer sannsynligvis til å feste radiatoren i bakkant av kabinettet Jada, men som du ser skriver han tror og sannsynligvis. M.A.O en bekreftelse på at han ikke trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå