Necleto Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det noen som har en idê om hvordan jeg kan feste en 120mm. radiator på 92mm vifteplass? Helst uten å skjære i kabinettet....men må jeg så må jeg. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Chieftec Matrix Big Tower Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det passet kjempefint!! Er det nede helt foran på kabinettet ditt du hadde tenkt til å feste den? I så fall er det bare å borre hull tilpasset radiatoren. Pass på å bruke riktig størrelse på borret som på festeskruene. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det en harddiskskuff i veien så bare skrur du den av. (Jeg tenkte det var fint foran fordi det er vel griller der med grei luftgjennomstrømning) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Under HDD-ramma tenker di på? Festet til den er nagla fast, og den er litt greit å ha til senere...Foran nede er det bare plass til en 80mm. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg vet den er naglet fast, men hvor mange HDD rammer har du unntatt den? Jeg har iallefall ikke bruk for fler enn 1. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja det er masse gitterplass der. he he. Men jeg veit ikke om jeg har særlig lyst til å borre vekk poppnaglene. Det er jo litt greit å ha plass til flere HDD`s. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har plass til totalt 8 harddisker....kanskje jeg ikke trenger den nederste? Nei, det har du sannelig rett i. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Da var det bare å finne fram drillen og borre da. Hvor store bor bør jeg bruke tror du?? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hmm... Vet du hvor store skruene du skal feste radiatoren med er? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Nei dessverre. Jeg får ikke Antarctica-settet mitt før om en-to uker. Ble litt engstelig da jeg oppdaget at det største jeg hadde var en 92mm. plass. Det jeg egentlig mente var hvilken type jeg bør bruke for å borre vekk poppnaglene. Men det du sa om skruer....hvor mye mindre skal borret være? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 For å borre vekk naglene er jeg sannelig ikke sikker på hav du skal bruke. Det er lenge siden jeg monterte min vannkjøling skjønner du. Borret skal ikke være mye mindre enn skruene. Faktisk minst mulig. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja vel. Så boret til skruehullene trenger ikke være så storede da? Jeg får høre med noen hvordan jeg skal få vekk naglene. Jeg syns å mene at de skulle gå an å borre vekk, men det er mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 En annen ting. Hvordan har du låst opp XP`en din? VET DER ER FEIL FORUM. Men når jeg har deg her så... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Glem det. jeg tenkte feil. Så i brukerprofilen din. Men jeg tenkte feil. Sorry Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 men en ting du må huske,borret skal aldri være større enn skruen! da får du problemer med hele greia.. men om f.eks skruen er 4mm..ville jeg borra med 3,kanskje 3,5mm..spørs litt på materialet(er det mykt tåler hullet pent lite før det er like stort eller større enn skruen og den vil da bare snurre i sporer da du strammer hvis vi kunne fått oppgitt størrelsen på skruene kanskje vi kunne hjelpt deg bedre =) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Jepp. Klar over det, men siden jeg ikke har settet her, er det litt vanskelig. Men det er vel kanskje like skruer som på de andre Waterchill-settene? Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg ville tro de benytter samme skruer(kanskje ikke helt like,men samme størrelser) da jeg tror diameteren på kabinettets viftehull er like på omtrent alle kabinett.. ville jo vært dumt om man måtte hatt akkurat det kabinettet for å kunne feste radiator osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå