Gå til innhold

Hvordan feste radiator?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det passet kjempefint!! Er det nede helt foran på kabinettet ditt du hadde tenkt til å feste den? I så fall er det bare å borre hull tilpasset radiatoren. Pass på å bruke riktig størrelse på borret som på festeskruene.

Lenke til kommentar

Nei dessverre. Jeg får ikke Antarctica-settet mitt før om en-to uker. Ble litt engstelig da jeg oppdaget at det største jeg hadde var en 92mm. plass. Det jeg egentlig mente var hvilken type jeg bør bruke for å borre vekk poppnaglene.

Men det du sa om skruer....hvor mye mindre skal borret være?

Lenke til kommentar

men en ting du må huske,borret skal aldri være større enn skruen!

da får du problemer med hele greia..

men om f.eks skruen er 4mm..ville jeg borra med 3,kanskje 3,5mm..spørs litt på materialet(er det mykt tåler hullet pent lite før det er like stort eller større enn skruen og den vil da bare snurre i sporer da du strammer :(

hvis vi kunne fått oppgitt størrelsen på skruene kanskje vi kunne hjelpt deg bedre =)

Lenke til kommentar

jeg ville tro de benytter samme skruer(kanskje ikke helt like,men samme størrelser) da jeg tror diameteren på kabinettets viftehull er like på omtrent alle kabinett..

ville jo vært dumt om man måtte hatt akkurat det kabinettet for å kunne feste radiator osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...