Hidden Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg fikk fullstendig bakoversveis da jeg åpnet Luthman katalogen som jeg fant i postkassen da jeg kom hjem i dag. Jeg gliste allerede bredt etter at bladet DVD & Hjemmekino hadde sendt meg en gratis film fordi jeg sa ifra at antivirus programmet som skulle følge med siste nummer ikke nådde meg, snakk om kundeservice! Joda, Luthman katalogen er HERLIG og akk så fet. Jeg kjenner det kribler litt her og der når jeg ser alle de nye boksene fra M-Audio, Alesis, ny versjon av Ableton Live, og akk så mye mer! Og mange av produktene har veldig bra priser, særlig monitorene. Katalogen er jo gratis, og om ikke annet, ren pron for oss som liker å lage musikk. Gå til www.luthman.no og bestill den, eller ring dem på 23 23 36 36 og gjør det samme, for denne katalogen er et must. De som har tenkt på å kjøpe Audiphile 2496 bør virkelig tenke seg om nå, for Delta 44 og 66 har blitt grisebillige, og da får du jo med breakout box. E-Mu produktene synes jeg de har vanvittig høye priser på, dog. Jeg ville aldri i livet betalt 17k for en Proteus 2500... eller vanvittige 14.295,- for en Proteus 2000! Lurer på om det var trykkfeil på de boksene eller noe. Men generelt: SUVERENT bra katalog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå