arielfaaland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei.. Har et Abit NF7-S V2.0 Hovedkort og en "Thermaltake Volcano 9 CPU-Vifte" til min amd 1.8 ghz CPU. Igjalfall her om dagen skrudde jeg av pcen og skulle ta på en "hastighets" justerer til cpu vifta, (sån du bestemmer hastigheten til vifta til CPUèn) Så når jeg skulle ta og skru på pcen igjen, kom det bare et rød lys ut fra hovedkortet og det begynte og pipe litt fra høytalern i kabinettet.. (Jeg fikk heller ikke opp noe på skjermen) Jeg har nå prøvd det meste.. fra bytting av kabinett til, bytting av skjermkort, starte maskinen med BARE CPU (+vifte) ,skjermkort og ram Men fungerer ikke.. hva skal jeg gjøre for og få det til og virke? Lenke til kommentar
darkeagle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du har sikkert gjort feil, kjøp nytthovedkort Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Rød lys skal være der, det viser bare at du har strøm på hovedkortet ditt... resett bios og prøv igjen Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Resette cmos vil nok hjelpe ja! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sikker på at hastigheten du satt vifta til er for lav, da vil ikke pc'en boote fordi hk tror at vifta er død.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lukter svidd 12Volt krets laaaang vei her.. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 kommer jo ann på om bios er stilt inn for å slå av systemet vist cpu blir for varm. Og det er det nok. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Lukter svidd 12Volt krets laaaang vei her.. Kan du gi oss en forklaring hvorfor du mener det ? Endret 5. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lukter svidd 12Volt krets laaaang vei her.. Kan du gi oss en forklaring hvorfor du mener det ? Tipper på kortsluttning da han monterte vifte regulatoren.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kansje denne kan hjelpe deg......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå