rscue Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Trenger hjelp med brenning, da jeg alltid har brent dvder på 1x får jeg plutselig ikke dette til på min 2500. Velger 1x i dvd decrypter men får da opp at den brenner dvden på 2x isteden... Bruker sertifiserte 4x dvdplater, har prøvd rene 1x plater med samme resultat at den brenner i 2x....dette er irreterende.. Trenger hjelp raskt... ' Mvh RScue Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Trenger hjelp med brenning, da jeg alltid har brent dvder på 1x får jeg plutselig ikke dette til på min 2500. Velger 1x i dvd decrypter men får da opp at den brenner dvden på 2x isteden... hvorfor brenne 1x?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 NEC ND-2500A støtter ikke 1x hastighet. De fleste brennere støtter ikke 1x hastighet, kun 2x eller høyere. Eneste brenner av nyere dato jeg kommer på i farten som støtter 1x er pioneer brennere. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 ok, det forklarer en del ja, takk.. De nye pioneer brennerene brenner dem i 1x also, hvor sjekker jeg dette eller er det noen som leser dette som kan bekrefte avkrefte dette ? RSscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå