Straydog Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hehe, nei jeg skal ikke vise dere flashen Lurte bare på om noen har/vet om hvor jeg kan finne lydsporet til flashen?? Vil ha den som ringetone på tlf, men har søkt flere steder uten hell..... Anyone? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Evt et program som kan decompilere (eller hva det heter) flash-fila, slik at jeg kan rippe ut lydsporet.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kan du sende meg lydsporet hvis du finner? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 fant et decompiler prog. http://home.no.net/thomie/mp3 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kan du spille av mp3 på mobilen din, eller har du midi? hvis du har midi.. kan du legge ut midiversjon når du har fått konvertert den? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Kan spille mp3 ja, men jeg har gjort den om til wav. Bruk fex nero waveeditor til det... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ahh genialt den skal jeg legge inn på mobilen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 uff.. ingen som vet om noe programm som kan få det over i akseptabel midi kvalitet? mobilen min støtter bare 4 kanalers også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå