Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tid for nynorsk stil Ettersom at jeg er totalt mot nynorsk så gidder jeg ikke bruke krefter på å faktisk lære det. Finns det derfor et program som kan oversette fra bokmål til nynorsk? Man kan forresten ha mye gøy med og bytte ut teksten på forsida til nynorske ordbøker Dere som syntes nynorsk er fint: Ikke svar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 finnes et programm, men husker ikke hva det heter, jeg er nemmelig fritatt for nynorsk, så gadd ikke lete lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.nynodata.no/ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.nynodata.no/ Har prøvd den, det er en demo som ikke klarer noe som helst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har prøvd den, det er en demo som ikke klarer noe som helst Bah. Selvsagt, demoen er ubrukelig. Men det er det eneste programmet jeg har sett. Kanskje du kan få noen kamerater med på et spleiselag for fullversjonen? Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Man kan forresten ha mye gøy med og bytte ut teksten på forsida til nynorske ordbøker Litt Off-topic... Spynorsk Mordliste du tenker på eller?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Man kan forresten ha mye gøy med og bytte ut teksten på forsida til nynorske ordbøker Litt Off-topic... Spynorsk Mordliste du tenker på eller?? Som er utgitt av Samleiet og er i tørr utgave, den ja Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Man kan forresten ha mye gøy med og bytte ut teksten på forsida til nynorske ordbøker Du har faktisk rett der... vi har en gul spynorsk mordliste...hehe! - 35 00 oppslagsord - Mordforklaring - Syndrom ja, i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå