leiferik Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Er det noen som vet hvordan man kan få et filmklipp i Premiere Pro til å gå baklengs? Eks. bilene kjører bakover i stedet for fremover Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 I gamle dager kunne man sette klippets hastighet til -100% aner ikke om dette fungerer i disse dager... Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 det skal visst fungere nå til dags også Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Høyreklikk på et klipp... - "Speed" og tar du hastigheten til -100% Lenke til kommentar
kjall Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 I Premiere 6.0 og 6.5 måtte du sette hastigheten til -100% Mens i Premiere Pro er det egen boks for å hake av for reverse. men det funker sikkert å skrive -100% der også for alt jeg vet. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I Premiere 6.0 og 6.5 måtte du sette hastigheten til -100%Mens i Premiere Pro er det egen boks for å hake av for reverse. men det funker sikkert å skrive -100% der også for alt jeg vet. tror at dersom du skriver -100% og trykker ok, så vil det neste gang du går inn i speed instillingene vise 100% og reverse boksen vil være haket av. Med andre ord, begge deler virker... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I Premiere 6.0 og 6.5 måtte du sette hastigheten til -100%Mens i Premiere Pro er det egen boks for å hake av for reverse. men det funker sikkert å skrive -100% der også for alt jeg vet. tror at dersom du skriver -100% og trykker ok, så vil det neste gang du går inn i speed instillingene vise 100% og reverse boksen vil være haket av. Med andre ord, begge deler virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå