Mazeking Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Litt spent på hvilke karaktertyper man spille i night of the raven. Hvilke andre ting er nye? Noen nye byer og nytt kart eller er det bare en annen story i samme landskap? Mazekin Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 En hel del er nytt. Poster et utdrag fra rpgdot.com skrevet av Gorath, oversett selv MULIG **SPOILERS** FOR NOEN. Of course more of everything -heavily changed character development system -Beliar shrines -acrobatics is back -ancient tablets with inscriptions in an old language(s) have been added. Learn the language(s) and you can enhance all(!) major skills with dozens of tablets. -apple bonus, etc. now less but multiple times -new teacher limit: 200% Str & Dex -the forced upgrade of the sister skill (for example 1-h <--> 2-h) is gone. The price for skill upgrades increases now quickly. (1...5 learning points per skill point) -hunting skills are less expensive -more different potions can be brewn. Perm potions cost up to 20 learning points. -a few decent Dex based weapons -magic weapons (fire bow, magic bow) -weapons with skill bomus/malus -Beliar´s Claw. Beliar´s chosen one can load a spell to the sword. This spell can be changed, it causes additional damage. -item sets with increased effect (belts, rings, amulets) -will-o´-wisp amulet. Can be taught to find different secrets. -all spell scrolls only need 5 mana. -seriously increased difficulty level -only half the money for items -perm. potions +3% instead of + 5% -most monsters are a lot tougher (dragons regenerate HP, seekers are circle 6 necromancers with rain of fire, etc. spells) -slightly improved enemy AI (better defense) -amount of XP for kills changed -some valuable plants have been removed -some quests have additional solutions -NPCs have new dialogs -several loose ends have been tied. They were used to weave the new story into the old one. -more secrets -some locations changed -some locations have to be visited earlier -short cuts to advance quicker to the new world -new world Jharkendar is even more spectacular than the old one -swamp, beach, desert -spectacular new monsters (fire devil, boar --> runs faster than a human!, stone guard,... ) -many NPCs from Gothic 1 (Cavalorn, the water mages, Mud (well hidden)) -slightly improved graphics and performance Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Virkelig bra må jeg si... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 MINDRE penger for items. Det var jo allerede mer enn nok slit å skaffe 12000 gull til en medium dragon hunter armor. Hrmph... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Spillet ser nok "dessverre" ut til å bli sånn at man må smugkikke litt i walkthrougs o.l. for å finne ut hvordan man skal skaffe seg en anselig som penger... Det beste tipset jeg kom over i så måte må være donasjon av penger i mså porsjoner til en viss person i khorins. Uten de tingene jeg "fikk" fra ham hadde nok ting gått sinnsykt mye tregere... MazeKing Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) En annen måte å få bonuser på er å praye ved Shrine of Innos og donere 100 gull, funker vel bare en gang om dagen. Og bonusen varierer med åssen class du er. Magikere får +4 mana. Paladins får vel størst nytte, men lurest å vente til du er blitt paladin. Og så fort man får tak i lockpick og sneak så er ikke penger det største problemet. Endret 24. mars 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå