Gå til innhold

Jeg hater windows


Anbefalte innlegg

Hvorfor må windows xp

*være så j**vli ustabilt?

*ha så mye bugs å feilmeldinger

*jobbe i 20 sekunder med å åpne min datamaskin på en a7n8x/xp2800?

*kreve å bli formatert en gang i timen for å være nåhenlunde velfungerende

*bruke 188 minutter på å flytte en film fra en data til en annen? ja, begge er win xp, xp2500+, og defragmentaring går 24/7

*hvorfor må jeg bruke så ye tid på dritt og vedlikeghold, oppgraderinger osv at jeg ikke får tid til å gjøre det jeg skal på data'n.

*hvorfor blir jeg så provosert av windows at jeg sparker til maskinen alt jeg makter så mitt kjære lian li sprekker?

*kan noen komme opp med et stabilt OS som jeg virker slik windows var ment til å virke, uten bugs, tull og faenskap?

*jeg haaaaaaaaaater windows

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker vi om samme OS her? Bruker selv noe som heter Windows XP Pro og det fungerer kjempebra. Aldri noe problemer eller ustabilitet...kan det tenkes at det er noe i ditt maskinoppsett som forårsaker problemene? Hvis det var Windows som var problemet ville vel alle med Windows hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Hvorfor må windows xp

*være så j**vli ustabilt?

*ha så mye bugs å feilmeldinger

*jobbe i 20 sekunder med å åpne min datamaskin på en a7n8x/xp2800?

*kreve å bli formatert en gang i timen for å være nåhenlunde velfungerende

*bruke 188 minutter på å flytte en film fra en data til en annen? ja, begge er win xp, xp2500+, og defragmentaring går 24/7

*hvorfor må jeg bruke så ye tid på dritt og vedlikeghold, oppgraderinger osv at jeg ikke får tid til å gjøre det jeg skal på data'n.

*hvorfor blir jeg så provosert av windows at jeg sparker til maskinen alt jeg makter så mitt kjære lian li sprekker?

*kan noen komme opp med et stabilt OS som jeg virker slik windows var ment til å virke, uten bugs, tull og faenskap?

*jeg haaaaaaaaaater windows

Hvorfor bytter du ikke til noe annet? Ingen tvinger deg til å bruke Windows. :)

 

Linux?Mac?

Endret av asad
Lenke til kommentar

tror nok du har skyld i problemene selv.. nå sier ikke jeg at du har gjort noe dumt med vilje.. men kansje du instalerte det programet som eventuelt la inn masse ad-ware ? eller noe i den duren..

jeg har ivertfall windows xp og er storfornøyd.. ikke en eneste error på mange måneder. :yes:

Lenke til kommentar
*kan noen komme opp med et stabilt OS som jeg virker slik windows var ment til å virke, uten bugs, tull og faenskap?

. Linux

. Mac OS X

. FreeBSD/OpenBSD/NetBSD

 

 

...og alle de andre som ikke er laget av microsoft :p;)

(Solaris, BEOS osv.)

Endret av zacky
Lenke til kommentar
Snakker vi om samme OS her? Bruker selv noe som heter Windows XP Pro og det fungerer kjempebra. Aldri noe problemer eller ustabilitet...kan det tenkes at det er noe i ditt maskinoppsett som forårsaker problemene? Hvis det var Windows som var problemet ville vel alle med Windows hatt samme problem?

Kan bare ikke være mer enig!

Har heller aldri hatt store problemer med Windows XP, jeg tror nok det heller er brukeren som ikke kan bruke maskinen optimalt. Vet det høres litt vel arrogant!

Lenke til kommentar

De fleste problemer folk har med OS er brukerfeil. DVS feil oppsett av maskinen. En klassiker er at man formaterer den ene disken man har til en partisjon, det vil si legge alt man har på C:\. Det er med på å gjøre maskinen treg. Det er ingen som tvinger deg til å bruke windows, så hvorfor skifter du ikke til f.eks. Linux/Unix? Så godt som alle linux-distribusjoner er gratis. Når det gjelder linux, vil jeg absolutt anbefale Slackware, som er en meget rask, sikker og stabil distro. Støtter også det meste av multimedia hardware. Bare BSD og Solaris (som begge også er gratis) kan skilte med bedre sikkerhet og stabilitet, men har ikke mulitimediastøtte. PS: feilpostet til de grader.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...