mugis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har lastet ned feks. filmer ol. som ikke vil la seg avspille. Når jeg skal slette de får jeg melding om at programmet er i bruk, noe det IKKE er. Etter at jeg har vært i kontakt med disse filene har ting en tendens til å gå veldig tregt. Trenger tips om hva dette er, og hvordan slette programmene/filene. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har du lukket avspillingsprogrammet når du prøver og slette de? Lenke til kommentar
mugis Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja. Har lukka alt som e oppe og går. Problemet oppstår hovedsakelig i sammenheng med filma hvor filen er ødelagt og ikke kan spilles av. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 prøv restart først så ikke åpne et eneste prog.. funker ikke det.. last ned ad aware og skjekke etter spywares.. ta så en virus skjekk gjerne en trojan skjekk og skjekk for virus.. virker mest som virus du har fått Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bruker du winxp? Er en feil der som gør at systemet henger seg/kan henge seg når den prøver å samle informasjon om en .avi-fil...som størrelse og lengd osv. Du trenger en avifix, funket hvertfall for meg. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Mulig dette hjelper. 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Voila! Please not that this will no longer provide you with the windows properties displaying the AVI file information such as width, height, bitrate etc. But its a small price to pay for saving you resources. Lenke til kommentar
mugis Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det var saker...steike bra. Takker og bukker. Alt i orden no. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hva fant du ut var løsningen? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 En annen mulgihet er å skrive "cmd" i "kjør"-vinduet. kom deg til riktig mappe og skriv del <filnavn>, eller bare så mye av filnavnet som er nødvendig og sett på ett *-tegn tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå