eldo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei alle... La for en ukes tid siden ut denne pcen for salg: http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Men har ikke fått noe feedback, alt er helt nytt og jeg slår av 5000 fra nypris. Noe respons på hva jeg kan forvente å få for et slikt system? Mvh Karsten Refsdal Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Neida, du er vel ikke på tulletur. Men spørs vel hvor mange som bruker 15k på et slikt system? Men finner du en bruker som er på utkikk etter akkurat et slik system så får du vel solgt det. Legg ut bilde av den heftige 19" skjermen og du, framfor to likedane bilder av maskina. Lykke til. Kunne tenkt meg den selv jeg, men mangler 14800,- Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 helt grei pris det, men er vel noe for spesielt interesserte. Jeg liker ikke designet på kabinettet, og dessuten er det svært få som er villige til å betale 15 000 kr for en ny Pc uansett. Lenke til kommentar
kyan Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det noen spesiell grunn til at du selger en 3 uker gammel PC til 4500 under nypris? Folk kan jo tenke at det må være en catch, siden den er såpass ny og bra, og du ikke vil ha den lengre... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Selg den for 25.000 på qxl. Den er solgft på 24 t... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 folk som skal bruke 15000 på en pc leter vel ikke så mye på bruktmarkedet.. kanskje du har mere hell med og selge skjerm og maskin seperat? får du solgt skjermen blir jo prisen på resten av maskinen betraktelig lavere og kanskje lettere og selge. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Gå for QXL, de har ikke så mye peiling der Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Lønner seg ofte å opplyse om grunnen til salget, just a tip... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Godt poeng Caliber. Så mye rabatt på en helt ny pc kan få flere til å lure på hva som egentlig foregår... Skjermen og maskina hver for seg er et bra tips. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Datadeler som er brukt går sjelden for mye over halv pris. (Unntatt QXL)) Ville ihvertfall ikke betalt mere selv. Vet at det bare er tre uker men brukt er brukt. Pluss at det sikkert er mange som ville foretrekke et vanlig kabinett med tanke på varme og overklokkingspotensiale. Lurt tips å selge skjerm og PC for seg selv, da mange velger å oppgrader litt av gangen feks først ny PC så ny skjerm. Er forresten systemet inkludert XP lisens? Dette er viktig for uerfarne brukere Lenke til kommentar
eldo Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Sånn endret en del, feedback? http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Karsten. Noen av dere som leser dette som er interesert i enten skjerm eller maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå