eskarls Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan noen gi meg tips for beste prog til å spille dvd filmer på pc?? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Anbefaler VideoLAN Client! Det finnes til de fleste operativsystem for PC: MS Windows, GNU/Linux, Mac OS, *BSD og BeOS. I tillegg er det gratis. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har PowerDVD(Ikke gratis ) og er ganske fornøyd , men det finnes nok bedre progs. men den er helt grei til vanlig bruk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har powerdvd og er strålende fornøyd. det fulgte med min dell pc. Det regnes for å være et av de bedre dvd-avspillingsprogrammene der ute, og jeg er helt enig. velldig god kvalitet på bildet og enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har også PowerDVD, fulgte med dvd-brenneren min. Funker fint. Tror det går ann å kjøpe det for 25 kroner på komplett eller noe. Så det er bare å legge det ved hvis du bestiller noe der en gang Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg har powerdvd som fulgte med abit cd'en min (til HK) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå