DementedAlbino Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Følger jo alltid med en lydkabel fra dvd\cdrom, men hva er egentlig vitsen med denne. Får jo lyd så lenge en kobler til ide kabelen. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har vært borti enkelte tilfeller når jeg skulle rippe fra CD til MP3 at MP3'ene ble helt blanke... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 for at du skal kunne spille musikk cder med "analog" avspilling istedetfor ide. gammel standar Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 for at du skal slippe å belaste pc-en din. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Windows 98 og eldre er nødt til å bruke denne kabelen for avspilling. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Windows 98 og eldre er nødt til å bruke denne kabelen for avspilling. Det stemmer ikke, da jeg på min gamle maskin med win 95 ikke brukte denne og hadde uansett lyd fra CD. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 kanskje jeg tar helt feil nå men er det ikke hardwaren og ikke os'et som bestemmer om du må bruke denne eller ikke..? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan jo kjøre lyden gjennom IDE-kabelen uansett. Gjorde nå dette på min gamle Win 95, Win 98, og gjør det også i dag på XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå