SvennR Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei. Lurer på om det er noen som vet om en webshop der jeg kan bestille batterier til laptop. Har surfet litt rundt på web og har funnet en mengde webshops i statene etc. som har spesialisert seg på slikt, men kan ikke finne noen i Norge/Sverige. Kanskje noen andre kjenner til noen? På forhånd takk for all hjelp.! Lenke til kommentar
johnnywa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle tro at de fleste webshop i norge fører batterier til laptop. Men som regel kun til de maskiner de selv fører. Komplett har f.eks batterier til FS (klikk på bærbar pc, deretter batteri), mens psdata har batterier til acer. Skulle du likevell ikke finne batteriet som passer til din pc, kan du alltid høre med en eller annen webshop om å bestille en slik en for deg. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei. Lurer på om det er noen som vet om en webshop der jeg kan bestille batterier til laptop. Har surfet litt rundt på web og har funnet en mengde webshops i statene etc. som har spesialisert seg på slikt, men kan ikke finne noen i Norge/Sverige. Kanskje noen andre kjenner til noen? På forhånd takk for all hjelp.! Kontakt FS Norge ... eller ett eller annet serviceverksted som tar service på FS bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå