nomercy15 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hei! har litt problemer med microfonen min....det er mic outputten som streiker.. tror jeg ..microfonen virker det vet jeg..å siden den virker må det enten være innstillinger eller mic output som er feil med..har abit n-fs 1.2 og brorzan har 2.0..funker fint på hans men ikke mitt. har prøvd å kopiere innstillingene hans men uten hell det er altså mic outputten på hk som jeg tror er feil med og lurer på om noen har ett tips?? eller noen annbefaler ett billig lydkort bare for å få mic output..spiller cs skjønner dere og da hadde det vært kjekt med microfon.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_kategori....ategori=lydkort alle kan vel brukes til cs. Får velge etter lomebok og hva du trenger til andre ting Endret 3. mars 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
radiated Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva skal du med mikrofonutgang??? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 er en cs nerd kan man si...hadde derfor vært kjekt med mikrofon til cs Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror jeg ville satset på en mikrofoninngang fremfor en mikrofonutgang.... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror jeg ville satset på en mikrofoninngang fremfor en mikrofonutgang.... Enig. Hvordan kan man egentlig bruke en mikrofonutgang? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 jah..mente mic input da.. nøye Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) [Prikemodus] Hva skal du med mikrofonutgang??? [/pirkemodus] Endret 4. mars 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå