Amiga4k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Har nettopp bestilt en 12" IBook G4 fra Applestore, pris 10.490 INKL. mva. Hørt rykter om at Applestore bruker et firma kalt TNT for å levere varene og at de legger på moms + toll selv om man allerede har betalt det i prisen! Stemmer dette? Betaler ikke 24% moms 2 ganger! Blir jo 2500,- ekstra, hvis dette er tilfellet blir maskinen returnet på stedet! Hvordan er forresten leveringen? Håper de leverer etter kl. 17, er jo ingen som er hjemme på dagtid på hverdager, hvordan blir dette ordnet? Hvor lang tid bruker de på å levere? Bestilte i går. Noen som har erfaringer med å bestille fra Applestore og da f.eks. Ibook? Dette ble visst mange spørsmål.. Endret 3. mars 2004 av Amiga4k Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du får den på døra uten å måtte betale noe som helst. Har ei venninne som fikk sin iBook for 2 måneder siden. Ikke et problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Amiga4k Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Du får den på døra uten å måtte betale noe som helst. Har ei venninne som fikk sin iBook for 2 måneder siden. Ikke et problem i det hele tatt. Tok det lang tid etter at maskinen ble bestilt? Betalte selv med VISA, så da burde det gå rimelig kjapt. Når på dagen leverer de varene? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Er du ikke hjemme når de kommer.. så legger de nok en lapp i postkassa di og ber deg hente den på posthuset EDIT: dette er mitt 377. innlegg Endret 3. mars 2004 av Murty Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Dersom du ikke er hjemme så kan du ringe og avtale en tid for ny utkjøring. Tror det tok ca. en uke før hun hadde den, men du får vel et pakkesporingsnummer som gjør at du kan sjekke ut hvor langt den har kommet. Lenke til kommentar
Amiga4k Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Er du ikke hjemme når de kommer.. så legger de nok en lapp i postkassa di og ber deg hente den på posthuset Tror nok bare det fungerer slik når man får pakker gjennom posten, tror ikke det er posten som leverer fra applestore. Har fått pakker fra Nor Cargo og diverse andre, og da ringte de meg og avtalte levering på senere tidspunkt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 tnt har en lei tendens til å levere pakkene grytidlig om morgene, dvs rundt klokken 10 hvertfall har de gjort det alle gangene jeg har fått pakker fra dem. er bare å sjekke papirene som det står at du skal betale mere mva på dem, hvis det gjør det så er det bare å nekte å ta i mot pakken. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 en kompis av meg bestillte en powerbook, topmodellen når han bestillte.pluss endel ekstra utstyr, altså en ganske verdifull forsendelse! han var ikke hjemme når de kom for og levere så de hadde bare satt pakken utfor døra hannes..! han bor i ei blokk så den sto jo inne men likevel..!! bare flaks som gjorde at ingen forbipasserende hadde plukket den med seg.. men tviler på at dette er vanlig prosedyre da. måtte bare fortelle det! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 TNT kom med en pakke til meg fra Hong Kong. Jeg bor i Ålesund. Den aller siste turen til huset mitt ble gjort av posten! De ringte første for å høre når jeg var hjemme, og kom med pakken ca kl 12. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 TNT er ikke akkurat det beste ekspress bedriften, men de er helt ok. Og de har en super sexy dame som svare på telefonen Så det er bare å ringe til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå