maestr0 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har dette Chieftec kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr De fleste er vel kjent med disse. Jeg har ingen vifter i de fire ekstra slotene(to øverst bak og to nederst foran), kun den i sidedøren som fulgte med. Det er denne viften som er aktuell. Jeg har dårlig gjennomstrømning inne i kabinettet, og syns ikke at viften i sidøren hjelper noe særlig. Så jeg har bestemt meg for å ta den ut av sidedøren og heller plassere den i en av de fire ekstra slotene, men hvor? Nær Cpu, eller foran? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Foran vil funke bra. for best gjenomstrømning hadde det jo vært lurt å kjøpe en til som suger ut bak i kabbinettet. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Jo, har lyst på nye vifter, men har overhodet ikke råd nå Men hadde det funket best med en foran, mener du? Hvorfor det? Da kommer den jo lengst unna alt som heter for hardware... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I mitt chieftec kabinett har jeg 4 vifter 2 i fronten som drar inn og 2 bak som blåser ut fordi varmen stiger så dra varmen ut i høyden. Jeg har 4 billige vifter fra biltema 60 kr stk ville kjøpt de 240 kr er ikke mye penger. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jo, har lyst på nye vifter, men har overhodet ikke råd nå Men hadde det funket best med en foran, mener du? Hvorfor det? Da kommer den jo lengst unna alt som heter for hardware... da suger den inn foran, og så blåser det over det meste av hw før det strømmer ut bak Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Det med at varmen stiger gir god mening, men jeg har kun èn vifte atm. Jeg satte den bak, nærmest Cpu, og opplevde ca. 5 grader kjøligere Cpu og kabinett-temp. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 nesten like viktig å kjøle de andre komponentene og. så lenge cpu ikke er alt for varm da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) .. 2-3 vifter er da ikke dyrt .. Da vil du få betydelig større gjennomstrømnning.. Endret 5. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvor er den fjerde plassen i et chiftec dragonn har kun 2 bak og en nederst foran dette er såne lila greier hvor er den siste? send gjerne bilde kanskje jeg mangler noe på kabbinetet Lenke til kommentar
atlef Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) hvor er den fjerde plassen i et chiftec dragonn har kun 2 bak og en nederst forandette er såne lila greier hvor er den siste? send gjerne bilde kanskje jeg mangler noe på kabbinetet Her er den Mvh Meg. Endret 6. mars 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Viften burde stå nerme prosessoren, hvis ikke veifte i strømforsynigen din trekker ut bra Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 takker da må jeg ta ut hardiskken og sette in vifte da takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå