Andre88no Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noen som har erfaringer eller meninger om Raidmax sitt miditower? Kom med saklige komentarer og ingen krangling. Her er en link så du kan se det http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Lenke til kommentar
GSM Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Har det kabinettet selv og ermeget fornøyd med det. Annbefales på det sterkeste hvis du vil ha et bra, billig kabinettet som ser tøft ut. Det har plass til hele 5 stk hardisker, noe som er bra for et kabinett av denne størrelsen. Jeg anbefaler å lage hull til en 12cm vifte i front i stedet fr de to 8cm festene som er der. dette vil gi bedre luftflyt og mindre støy. De vuftenesom følger med kabinettet bråker noe helv vanvittig og turtallet spretter opp og ned da de er temperaturstyrte. Det fikses enkelt ved hjelp av en viftekontroller. Anbefaler deg å kjøpe detsølvargete kabinettet (det har jeg ) Edit: spaceknappen på tastaturet mitt er dårlig. Gidder ikke rette Endret 3. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg anbefaler å lage hull til en 12cm vifte i front i stedet fr de to 8cm festene som er der. synd at det ikke kommer med 12cm som med den forrige versjonen... mitt raidmax kabinett kommer imorgen... jippi... så jeg må vel lage noen hull jeg også... gleder meg til å få ny kabbisn... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den forrige versjonen hadde fester til 4 stk 80mm vifter i front Men 1 120,, er så absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå