Gå til innhold

Kvalitet og pris på CDR-plater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja MYE bedre! jeg kjøpe en gang 3korners plater! etter å ha brent dem kunne jeg BLÅSE ( :grin: :grin: :grin: !!!) at belegget oppå dem!

Billig cd har ELENDIG levetind!

kjøp verbatium 69korner to 10 stk. på komplett.no !!! det er kvalitets cd'er!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-21 09:50, eunaas skrev:

ja MYE bedre! jeg kjøpe en gang 3korners plater! etter å ha brent dem kunne jeg BLÅSE (
:grin:
!!!) at belegget oppå dem!

Billig cd har ELENDIG levetind!

kjøp verbatium 69korner to 10 stk. på komplett.no !!! det er kvalitets cd'er!

Trur du seriøst har et Dårlig Ånde problem :grin:

Jeg bruker utelukkende No-Name fra http://www.flexi-data.no , funker perlefritt i 24x speed både 74 og 80 min platene , har bare brukt det oppigjennom tidene og de funker utmerket.

Men problemet med no-name er jo at man ikke vet om de er gode eller ei , så derfor holder jeg meg til de platene fra Norek (Komplett, flexi-data o.s.v)

De med sån feit grønn plate i bunn og topp (80 min spindlene)

Har enda ikke fått noen feil.. funnet to-tre plater på siste 400 som var litt skada, men til den prisen så er det fult akseptabelt, ser alltid over plata før jeg hiver'n i brennern.

Lenke til kommentar

En ting til .. det eneste jeg stort sett bruker cd-r til er å brenne ut filmer og spill etter lan o.s.v, hadde jeg vært i et firma og tatt viktige bakcups som 100% garantert skulle funke i år etterpå, så ville jeg jo lagt noen ekstra kroner i bra plater son sony f.eks, men alt jeg brenner ut er filmer/spill , og med hundevis av gig med disker, blir det en DEL plater.. jeg gidder ikke gi 1600 kr for 300 stk verbatim når jeg kan gi 700 kr for 300 stk no-name som funker like bra, bare tåler litt mindre , men har de i cd-mapper kun til eget bruk .. så de er klasse og ripefrie alle sammen omtrent :smile:

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg kjøpte en tipakning med Sony-plater for 100kroner.

Det blir billig i forhold til hva programvaren koster. Diverse Adobe+++ :grin: :grin: :grin: :grin:

Get a life - get a Mac

[ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-03-21 19:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...