Gef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 frankie69: Det er en redigerings (Edit) knapp oppe til høyre i post vinduet, trykker du på den, så kan du redigere skrivefeil o.l. i posten din! sondre2004: Ro ned bruken av smilyes!! Lenke til kommentar
c0re Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jaketten: er det samme hvilket språk man updater sx1'en med? om fw07 er tysk eller norsk mener jeg. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jaketten: er det samme hvilket språk man updater sx1'en med? om fw07 er tysk eller norsk mener jeg. tja menyene og alt blir på tysk eller engelsk Lenke til kommentar
c0re Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva blir oppdatert på den nye fw07 på sx1? Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hva blir oppdatert på den nye fw07 på sx1? tja menyene blir kjappere, raskere oppstart, camerakrasj fikset, ny version mp3 spiller. Ja dette var en del av det, ett lite søk på nettet så vil man finne en mer komplett liste. Lenke til kommentar
magnus_hegge Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 I følge club-sx1.de er det nå kommet FW8? men jeg tipper den ikke finnes i NORDIC enda eller? noen andre som har hørt om FW8? Oftopic: Noen som vet om en bra sx1-side på norsk/engelsk bortsett fra den offisielle. Noen som vet om om en side med bra freeware programmer / spill? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) I følge club-sx1.de er det nå kommet FW8? men jeg tipper den ikke finnes i NORDIC enda eller? noen andre som har hørt om FW8? jeg fant FW 08 International version på den siden en eller annen skrev. Skal sjekke den ut etterhvert om den ikke virker tvilsom. edit: det var uk-de-it versjon, altså storbritannia, tyskland og italia. jeg nøyer meg hittil med å få fw07 oppgradert andre. Må si jeg er litt skuffa over siemens som ikke har lagt ut fw07 enda. Endret 15. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 var å oppgraderte min i dag på ett verksted, fordi det ikke finnest nyere enn 06 på internett og den virker kun på bug`s å ikke kamera... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 FW07 som ikke gis ut av Siemens er ikke tillatt. Ønsker du FW07 til dags dato har du en lovlig mulighet: "Gå til et mobilverksted el. å få dem til å oppgradere telefonen din GRATIS." Hvis ikke må du vente Det er mye i grenseland av hva som godtas i denne posten. Ønsker dere at den skal leve, stopp med snakk av selvoppgradering av FW07 før den gis ut av Siemens. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 FW08 er ute i noen land, tror den kommer på my-simens.com veldig snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå