PC^2020 Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 AveMORphine, bare ved å se på disken så er de 2 øverste WDC, og så er det maxtor /quantum, og en gammel seagate blikkboks i bonn Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Får vel bare vise mine bilder også da har egentlig kjøling på chipset og men orker ikke sette det på igjenn... Her Er Bilder Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 bra at det kom noen fine bilder til... Har ventet leeeenge på flere Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Får vel bare vise mine bilder også da har egentlig kjøling på chipset og men orker ikke sette det på igjenn... Her Er Bilder hadde ikke helt sansen for kabinettet ditt, fysj å fy, ferdig lagd dritt ! Jeg har skaffet meg et server kabinett, litt sånn "rack" stil over det, man drar ut en diger koff til alle diskene med håndtak på samma på sidedør ol. også., Skal snart ta det i bruk Lenke til kommentar
smeen Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Her er min maskin. Fler her Endret 10. april 2004 av smeen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Ett bilde av min maskin.http://www.smeen.mine.nu/vann.jpg Hvilken penhet er så dette? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 2. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Ett bilde av min maskin. hmmm.. lurer på hvordan det ser ut inni denne maskinen tro!! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Flere bilder av smeen`s maskin (fra en tideligere post): http://www.smeen.mine.nu/bilder_vannkjoling.htm Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Klikk for å sjå noko stygt Endret 2. april 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 2. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Klikk for å sjå noko stygt Jeg synes ikke dete var noe stygt... Kanskje bare litt rotete i bunnen av kabbiset ditt? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 hvorfor har alle med hydor pumpa tatt av fronten av dekselet? Ser jo bare styggere ut. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Mange fine vannkjølingssystemer her Skal se om jeg ikke får postet noen bilder av det jeg modder atm, håper på å bli ferdig før TG. *håpe* Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Det var mye fine opsett her ja, men mye dårlige bilder. Om folk tok bedre bilder, av sine unike løsninger, ville dette hjelpe godt på vei for nybegynnere. Sitter selv oppe i natt, og har altså endelig (etter mange dager på forsøk spillt) tatt til fornuft. Nå skal det bli vannkjøling Dobbelt opp med "black(blue) ice extreme 2". Gleder meg til å møte folk på den andre siden keep it comming Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 her er mitt system... er kobla til en airplex EVO 240 radiator i toppen. blokkene er hemmekka... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Hvor har du fått tak i de niplene? og festo y-leddet? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Klikk her for å ødlegge øya dine.. Er mitt kabinett, jeg har i dag vært på handletur og kjøpt masse stæsj, skal friske opp kabinettet i morgen, kan godt komme med bilder når kabinettet ikke ser helvete ut Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Klikk her for å ødlegge øya dine.. Er mitt kabinett, jeg har i dag vært på handletur og kjøpt masse stæsj, skal friske opp kabinettet i morgen, kan godt komme med bilder når kabinettet ikke ser helvete ut Ohh inn i hampen! (Sorry det måtte bare ut) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Veldig pent bluesman Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Variant av nedsenket pumpe. Nå bruker jeg en litt større pumpe, så jeg måtte gå over fra blåbærsyltetøy til sylteagurker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå