Manfestio Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Her er da for guds skyld ikke noe å skryte av for å være norges største hardware/casemodding forum? Slipper å hyle dere i hjel yngvejos og co. pga noen kommer men kritiske kommentarer. Her ER ikke så mye å skryte av. Face the Happy fact. Lenke til kommentar
Morti Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Alltid bra stemning på hw forumet! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Her er da for guds skyld ikke noe å skryte av for å være norges største hardware/casemodding forum? Slipper å hyle dere i hjel yngvejos og co. pga noen kommer men kritiske kommentarer. Her ER ikke så mye å skryte av. Face the Happy fact. Jeg sitter rolig, og hyler ikke, synes bare du drar idiotiske sammenligninger. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Min vannkjøling Som dere ser så har jeg ikke koblet til den lille radiatoren enda... Hadde to slike L koblinger for lite Men det skal fikses på imorra. Det som kjøles er i kronologisk rekkefølge: Vannpumpe, 2 stk hd'er, airplex EVO 360, cpu, NB og skjermkort... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 FET kjøling eneste negative er at det er litt rotete, men det tar ikke mange sekundene å fikse opp i! Keep up the good work! Lenke til kommentar
felge Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Var ikke mangen dataer og skryte over her nei, de fleste så ut som gamle septi tanker fra 1940 Nei og du har vist oss? Hehe, vel dette er heller ikke www.penemaskiner.no heller... Vi setter kjøling framfor å ha stil på alt... kan ikke se at du har noe bra kjøling heller Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 FET kjøling eneste negative er at det er litt rotete, men det tar ikke mange sekundene å fikse opp i! Keep up the good work! rotete?? skjønner _ikke_ hva du snakker om... Det er bare at jeg har ikke peil hvor jeg skal legge alle ledningene jeg ikke bruker... Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 veldig skjønn vannkjøling ja men jeg synes også det burde vært litt ryddigere men hva gjør vel det Du har sikkert ikke vindu i kabbiset ditt så det er vel ikke noe vits Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 har ikke noe vindu... skal heller ikke ha det.. Skal lage en drage figur etterhvert.. skjære ut en igjen.. gjorde det på det andre kabinettet jeg hadde... men det var alu og ikke stål som denne.. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 kan ikke se at du har noe bra kjøling heller Men du har sikkert,siden du gidder å komentere uke-gamle innlegg... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Da har jeg kobla til den lille radiatoren + at jeg har laget en liten boks oppe til den største radiatoren... Så fint inne i boksen er det ikke, men ettersom jeg ikke har no' vindu så gidder jeg rett og slett ikke ha det bedre enn dette... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Radhoo: leste en annen plass at det var litt varmt hos deg. Jeg ville satt inn 2 vifter bak i kabinettet ditt som drar ut varmluft. Du trenger kanskje ikke noen veldig kraftige, men i og med at viftene på radiatorene dine drar inn en del luft, er det greit å få det ut igjen. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Byttet slanger så jeg har færre flow-restrictor`s i systemet enn før (med 7 elbows mot 2 nå). Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Her ser dere min vannkjøling. Jeg har ikke giddet å tørke støv av maskina på en stund. Radiator etc står i en kasse utenfor kabinettet. Hadde en gang planer om å få satt det inn i kabinettet, men jeg gadd ikke. Vurderte også å vannkjøle north bridge'n, men gadd ikke det heller siden jeg ikke overklokker denne maskina. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Byttet slanger så jeg har færre flow-restrictor`s i systemet enn før (med 7 elbows mot 2 nå). Mye penere! og sikkert bedre for kjøling og pumpen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Keen på å donere en disk til meg, AveMORphine? Me needs... Edit: Kunne godt tenke meg noen albuer om du er keen på å bli kvitt... Endret 15. mars 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) He he, diskene er "dummies" bare for å illustrere hvor mye plass jeg fremdeles har i mitt "lille" Raidmax kabinett (2.1GB Seagate + 2.1GB Maxtor + 8XXMB SCSI disk som er gåen ). Planen er å få tak i en Lian Li HDD Bay og power/reset brønn lik den som er i dette kabinettet å ha der de to CDrommene er nå. Da har jeg endelig plass til HDD drømmen (8xHDD i Raid0) Endret 15. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 Hva med albuene da? Er det BIX Chrome ed. jeg ser? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hva med albuene da? Er det BIX Chrome ed. jeg ser? Tør ikke kvitte meg med noe særlig av de småtinga (er litt "Øystein Sunde" på det området -> "...du får nok sikkert bruk for det en vakker dag" ). Ja det er nok en BI Extreme Chrome ja Blir trolig en radiator til eller to, men valget blir noget begrenset da jeg har en i chrome (og prisen gjør at det blir utsatt og utsatt) Endret 15. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 får vel slenge meg på her også home made style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå