felix2004 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Var ikke mangen dataer og skryte over her nei, de fleste så ut som gamle septi tanker fra 1940 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Var ikke mangen dataer og skryte over her nei, de fleste så ut som gamle septi tanker fra 1940 Takker og bukker Black Midi: Også wip... Endret 4. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Har du 2 vifter på radiatorn? Hvordan funker det? Bråker det? Endret 4. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Side-bilde av et nesten ferdig system: pic* Med blits.. pic* Uten blits.. Ser jeg litt Switec Pelt luving på gang der? -P- Hva slags pelt er det inni? Hva er din load temp med denne? Helt korrekt, her er det noe Switec Pelt Load tempem avhenger av hvor mye jeg har klokka. Hvis alt kjører på standard, ligger tempen på under null, veit ikke helt hvor mange minus fordi temperaturkontrollen ikke kan vise minusgrader.. Nå, som cpu'en ligger på 2,5Ghz og 1,8v, får jeg tempen ned i ca 1-2 grader idle og 8 grader load med alle vifter i høyspenn. Endret 4. mars 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Vil ikke viftene bare virke motsatt da? At de blåser romtemp på et kaldt element? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg vil også se bilder trenger en lur måte å feste radiatoren på.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Vil ikke viftene bare virke motsatt da? At de blåser romtemp på et kaldt element? Hva mener du? Peltier har en varm side og en kald, er den varme man kjøler ned. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du 2 vifter på radiatorn? Hvordan funker det? Bråker det? Titan Alu viften foran radiatoren er ikke en vifte kun rammeverket fra en titan Alu 120mm. satt opp slik da den skal erstattes av en Black Ice Pro (som er like tykk). Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Her er min vannavkjøling... Radiatoren er så liten og pinglete at den har problemer med å fjerne varmen som kommer fra skjermkortet, skal se hva jeg får gjort med det. Akkurat nå har jeg demontert kjølinga. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du røde slanger eller noe slags rød tilsetning? Var tøft. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Ja var ganske fin farge på kjølinga der ja... Er det noen flere menneskelige mennesker med elektroniske data-systemer som har kjlingen av type H2O i snager gjennom vanntanker og radiatorer?? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Var ikke mangen dataer og skryte over her nei, de fleste så ut som gamle septi tanker fra 1940 Nei og du har vist oss? Hehe, vel dette er heller ikke www.penemaskiner.no heller... Vi setter kjøling framfor å ha stil på alt... Endret 4. mars 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 JA Pritorian!!!!!!!!! dette har du fullstendig rett i Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Flere bilder her Ai ai ai. Det kabinettet likte jeg! Det hadde masse moddepotensiale Hvor får man kjøpt det idag? Endret 5. mars 2004 av gixer Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Øhmm...Bestillte det fra USA. Ble noen kroner ja. Men som du ser, det har moddepotensialer utenom det vanlige. Har noen ideer, men tar det litt med ro nå. Frontplaten foran innsuget skal få det kinesiske tegnet for vann innprentet i plexiglass med belysning. Hele kabinettet skal lakkeres i samme sølvfargen som min nye lcd skjerm. Så får vi se om det blir bra......... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Husker du webshoppen.. Du har fortalt det før, men jeg er litt glemsk Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 outsideloop Ser at de har den fremdeles.... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Her er mitt vannkjølings-anlegg, jeg synes det er godt gjort å få den radiatoren inn i et miditower Her er under opsetting, vises bedre hvor rørene og slangene går Her er kranen jeg har lagd for påfylling av systemet, ble for trangt med tank. Her er slik det er nå, når jeg får min MIST 550w PSU som skal vannkjøles skal jeg koble til min hjemmelagde HD-kjøler også Endret 5. mars 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 NICE!, White_Tiger!! dæven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå