PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) pc^2004: Hvorfor det kabbinetet, når resten av pc'en er så bra?Hadde før selv..elendig kvalitet da..alt bøyde seg:/ fordi de ter lite og lett og dra med seg. fløtter så mye på pcen så orket ikke det kembo toweret mitt lenger, kult med Qtec med vannkjøling, ic7 max3 og sånn knis flere bilder Skal lakkere kabinette lysegrønt eller noe etterhvert. her er et bilde av pcen slik den stod klokken 23:17 lokal tid http://home.no.net/aod/forum/qtec/P1010001.JPG Endret 3. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 good shit!! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Mitt lille bidrag.... Denne er nå ombygget litt med andre blokker etc. Denne er fremdeles lik Har et par andre på gang også, så jeg oppdatere når de er ferdig.... -P- Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 nyyydelig gjort "Pritorian" Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 må se å kjøpe noen sånne greier så jeg slipper å bøye de salngene(nippler). mellom CPU og PSU er alt bare most oppå verandre og slangene er helt pressa til høyere.. det er generelt sett helt stappet i kabinettet.. er liksom ikke allverdens plass men det er jo fint mulig å ha 3 disk + 3 5.25 ting Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Her er mitt Aero 203 kabinett med litt vatten i : Edit : Har visst ikke fått med meg hvordan det funker, men se her eller her (bedre kvalitet) Endret 3. mars 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ... Unnskyld meg, men huff så stygt? Rotete, skitne slanger og reservoar, kaos i ledninger, mishandlet radiator... osv? Hehe på tide med vårrengjøring? De stygge slangene er de beste slangene jeg har vært borti, de er myke og gode. Alt annet rot, tar jeg meg av etter hvert. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 fitn med sånn grønn suppe oppi vanntanken hehe:P hos meg er vennet blitt hvit aktig.. kalk? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 gonatt folkens.. (jobb i mårå) lykke til med vannkjølingspostingene:D *Gleder med til i morgen til alle bildene * Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Side-bilde av et nesten ferdig system: Med blits.. Uten blits.. Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 http://home.online.no/~pduniel/pcbilder.cf...Type=&pExPic=0; her har du et bilde Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Side-bilde av et nesten ferdig system: pic* Med blits.. pic* Uten blits.. Ser jeg litt Switec Pelt luving på gang der? -P- Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 pc^2004: Hvorfor det kabbinetet, når resten av pc'en er så bra?Hadde før selv..elendig kvalitet da..alt bøyde seg:/ fordi de ter lite og lett og dra med seg. fløtter så mye på pcen så orket ikke det kembo toweret mitt lenger, kult med Qtec med vannkjøling, ic7 max3 og sånn knis Skal lakkere kabinette lysegrønt eller noe etterhvert. her er et bilde av pcen slik den stod klokken 23:17 lokal tid [ Hadde akkurat samme kabbet for noen uker siden, akkurat det samme rottet inni, men den er liten og lett ja Min ble også så utrolig varm.. Kul mod forresten Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Side-bilde av et nesten ferdig system: pic* Med blits.. pic* Uten blits.. Ser jeg litt Switec Pelt luving på gang der? -P- Hva slags pelt er det inni? Hva er din load temp med denne? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Denne er ikke min, men en jeg kjenner.. har en helt lik selv derimot og den ligger jeg på ca 22C full load med en P4 [email protected] 1.7V Dette er da med rad utenfor vinduet etc.. så ta alle temp med en spade salt... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Mitt wip system, hadde døra av nå så da tok jeg noen bilder.... Nye slanger kommer etterhvert (stivere som tåler en liten bøy), da blir det endel penere Flere bilder her Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 7 90graders vinkler, Ohhh det der må gi veldig dårlig flowrate i systemet? Er det en L20 eller L30, ville tro at uansett hvillen pumpe som blir brukt, ville den "klaget" litt med det mottrykket...? -P- Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) 7 90graders vinkler, Ohhh det der må gi veldig dårlig flowrate i systemet? Er det en L20 eller L30, ville tro at uansett hvillen pumpe som blir brukt, ville den "klaget" litt med det mottrykket...? -P- jupp, den klager og det er grunnen til nye slanger Det er en L20 Edit: systemet var montert i ett annet kabinett som gjorde at jeg måtte bruke elbows da PSU lå over CPU socket. Endret 4. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå