Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har veldig lyst til å se deres vannkjølingsbilder .. De må være av god kvalitet også... Helst tatt fra siden til pc'en!! takker for bilder Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Litt unødvenging og poste ny post om dette da men... Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 jaja.. mn jeg vil bare se fine bilder av vakker vannkjøling.. du fikk det fint til clinton Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja flere bilder!!!! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) driver å installerer adobe CS nå, skal bare krympe bildene litt. Og her er bildene: (har ikke tatt bilder av hele kabinettet, med utskjerte vifte-høl, og alt stæsjet inni pcen. skal ta det NUH) vann +qtec: Endret 3. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Kommer med bildene mine når jeg har fått montert alt og testet vannavkjølingen... Tipper bildene kommer i løpet av helga... Hvis alt går som det skal Edit: leif.. Endret 3. mars 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Kommer med bilder snart jeg og.... må bare få pappa til å ta med kamera hjem fra jobben. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Her var det mange fine vannkjølingsbilder og ikke minst ryddige kabinetter.Stå på folkens.Misunner dere Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Her slenger jeg ut et bilde av min kjøling! Har UV kathodee nå da så blumotion'n lyser, men venter febrilsk på en eske med stash fra microplex! Edit: Kortleseren snek seg inn i bildet Endret 3. mars 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 JA!!! sjikkeli fine bilder asså... STÅ PÅ Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) driver å installerer adobe CS nå, skal bare krympe bildene litt. Og her er bildene: (har ikke tatt bilder av hele kabinettet, med utskjerte vifte-høl, og alt stæsjet inni pcen. skal ta det NUH) vann +qtec: har du borret et hull i bunnen av kabinettet?? D var tøft Endret 3. mars 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Endret 26. april 2005 av Petteram Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 dritrå vanntank "Petteram"... har du laget den selv... plexi??? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Har ikke gpu blokk montert for øyeblikket, og jeg har satt slangene feil på cpublokka Vannet kommer faktisk inn oppe i venstre gjørne av blokka. Ellers kan dere jo se den pene herpa cdrommen jeg har festa radiatoren med Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 Næh, skal ikke skryte på meg den der. Netconnection hadde den for lenge siden. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 pc^2004: Hvorfor det kabbinetet, når resten av pc'en er så bra? Hadde før selv..elendig kvalitet da..alt bøyde seg:/ Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 okay "Petteram"... Nå begynner jeg å se hva virkeli vannkjøling er.. Har alltid ønsket å sett på ekte vannkjølingsbevis.. Flere bilder!!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2004 ... Unnskyld meg, men huff så stygt? Rotete, skitne slanger og reservoar, kaos i ledninger, mishandlet radiator... osv? Hehe på tide med vårrengjøring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå