Mathis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei! Får min Dell I8600 snart, og lurer på hvor lenge jeg skal lade batteriet før den brukes første gang? Er det som mobil-telefoner, at man må lade den iet døgn, for at batteriet skal "yte maksimalt" senere? Sikkert noen som har vært borti dette.. Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hum.. tror ikke jeg personlig ladet den så lenge. Koblet i strømmen og begynte å bruke den øyeblikkelig. Mulig dette ikke var det lureste, men har i allefall samme batteritid som de andre eierene av denne maskinen nå drøyt 2 uker etter kjøp. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Så da kan man plugge i kontakten, og begynne med en gang? Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja. Dell lader batteriet de første gangene. Når den kommer er batteriet fullt Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Yepp, mitt var oppladet. Det er en hendig knapp og 5 LED's under batteriet, trykk på knappen så lyser de etter hvor mye strøm som er igjen Surfet på nett, litt DVD og WLAN/Bluetooth på hele tiden, over 4 timer på første utladning. Har lest at det tar seg enda mer opp etter noen gangs ut/opp ladning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå