Larsrrrr Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Larsrr har du prøvd lavere agp aperture size også .. Nei. Har ikke gjort noe der (også i BIOS, regner jeg med?). Skal teste når jeg kommer hjem seinere. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Det kan være at driveren til ati kortet ditt ikke er oppdimalisert for bruk ved DX9.0B. Eller 3dmarks programmet, er DX9.0B en beta du har fått tak i. Jeg har kjørt inn catalyst 4.2 og 2.2 (som jeg tror fulgte med kortet) og Omega 4.2 med directx 9b. Har jeg ikke dekket alle mulighetene da? Ellers er vel DirectX9b ingen beta, er det? Det er nå den windows spyr ut på sin windows update. Hørte forresten at det kanskje skulle komme en versjon 9c også et eller annet sted. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Men, siste Catalyst,DirectX9b,og innstaller siste version/patch av 3Dmark (til tross for at du for beskjed om at du allerede har den). I tilegg kan du jo evt skru av VPU recoer hvis du ikke har prøvd det, men har forøvrig ikke hatt noe problemer med dette selv. Og en ting, (orket ikke og lese meg gjnnom) hvilken produsent er kortet ditt fra, hvis det er ASUS må du for guds skyld ikke ha "smart" doctor innstalert...! Kortet mitt er originalt ATI-kort. Jeg skal prøve å hente den 3dmark03-pachen og se hva som skjer. Ellers er det siste av catalyst og directx på plass og VPU er avslått. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hiv ut virusprogrammet.... det er et virus i seg selv.... Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Virusprogrammet er selv et virus.. Paranoia eller? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Virusprogrammet er selv et virus.. Paranoia eller? Det er DU som plages Jeg har ikke hatt virus på maskinen noen gang (20år)... Men jeg har plages med installasjoner etc. når jeg har hatt virusprogram på maskinen. Jeg har riktignok liggende et program "i tilfelle".... Og jeg scanner jevnlig med Trend micro Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Det er DU som plages Det stemmer Vel. Siden jeg har prøvd alt annet, så kan jeg likegodt se hva som skjer når jeg installerer ting uten Norton. Er det noen andre som har problemer med å installere når de har antivirusprogram aktiv? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ikke for hverken å plage eller erte deg, så er jeg redd at der er nådvendig å formatere... Virusprogrammer overbeskytter på en slik måte at du har "fliser overallt". Ta ut ledningen for Internett og få maskinen opp å gå. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ekspresspakke med Hightech Excalibur Radeon 9800 Pro IceQ er i posten. Har altså gitt opp mitt buggy 9700pro. Har prøvd alt, men kræsj, kræsj, kræsj. Med en kompis sitt kort funket alt. Takker for svar, men nå venter bedre tider Lenke til kommentar
shredder Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har samme problemet selv på maskina.. "VPU Recover har nullstillt din grafikkakselerator som ikke lenger svarte på kommandoer fra grafikkdriveren." Har AMD XP 2200+ og Sapphire Radeon 7500 Prøvd stort sett alt som står ovenfor, har gitt opp jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå