Gå til innhold

Hjelp har mistet ajm

Anbefalte innlegg

OK here is tha deal:

Jeg har spilt cs siden 1.0 nå og det er vell kanskje over gjennomsnittet på en vanlig cs spiller.

Før var det slik at jeg feks. kunne ha 45-3 stat på en server, treffe kun hodet å slikt.

Men nå har jeg mistet aimen som sakt..vist jeg vet at det er en fyr i nærheten blir jeg ganske "redd" og nervøs,har lizm mistet litt av motet som jeg har gang på gang prøvd og finne igjen.

Jeg har 1.5 i sens

Jeg sitter med skjermen rett foran med musa til høyre og tastaturet rett foran.

Jeg kjører 800x600.

Bruker Mx500 mus.

Prøver førbrilskt å sikte på hodet uten hell.

Bruker Ak47 colt og awm.

Noen som noe tips till en fortvilet cs-spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK here is tha deal:

Jeg har spilt cs siden 1.0 nå og det er vell kanskje over gjennomsnittet på en vanlig cs spiller.

Før var det slik at jeg feks. kunne ha 45-3 stat på en server, treffe kun hodet å slikt.

Men nå har jeg mistet aimen som sakt..vist jeg vet at det er en fyr i nærheten blir jeg ganske "redd" og nervøs,har lizm mistet litt av motet som jeg har gang på gang prøvd og finne igjen.

Jeg har 1.5 i sens

Jeg sitter med skjermen rett foran med musa til høyre og tastaturet rett foran.

Jeg kjører 800x600.

Bruker Mx500 mus.

Prøver førbrilskt å sikte på hodet uten hell.

Bruker Ak47 colt og awm.

Noen som noe tips till en fortvilet cs-spiller?

Hei, har spilt siden beta 5 og har hatt lignende situasjoner selv utallige ganger. Har du hatt en pause i spillinga? Har det blitt lite klankamper?

Det jeg har kommet frem til at skjer er at man mister noe av selvtilliten til seg selv i spillet(ikke misforstå, mener ikke selvtillit generellt). Når jeg spilt i klaner som Gravity og finalchapter så var selvtilliten 100% og hadde alltid full kontroll. Når jeg nå ikke har spilt aktivt i klaner på en god stund så går nivået nedover, selv om jeg spiller mye.

Andre ting som kan forårsake slikt er etter min erfaring: For lite søvn, sulten, for mange tanker i hodet, mange forstyrrende elementer rundt deg.

For dere andre som ikke spiller så seriøst så blir jo dette selvfølgelig bare teit :)

Da jeg var i min beste form forsvant liksom aimen, jeg siktet ikke lengre, jeg bare flyttet armen mot hodet, reaksjonsaim. Dette er kanskje det øverste av aim du kan få og krever at du passer på tingene over.

Nå har jeg 3 barn, samboer og en krevende jobb så jeg har ikke fullt så mye tid lenger og dette merker jeg godt på aimen. Håper dette ga deg noen pinpoints. En annen ting og, prøv å ha ett liv utenfor datamaskinen, cs kan lett bli altoppslukende og det er ikke lurt. Pass på å ha det morro utenfor skjermen også(best å roe alkoholen og :p) hvis ikke kommer du til å gå lei veldig fort og det er en STOR faktor i forhold til skills at du har det morro!

Bare vit at ofte har det LITE med hardware å gjøre. Skills og aim har absolutt INGENTING med hardware å gjøre. Slicky(slicksilver) feks. spilte med 50 fps konstant i maaaange år(vet ikke om han gjør det fortsatt) og han er nok bedre enn 99.99% av alle cs spillere i Norge.

Endret av Ikon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skills og aim har absolutt INGENTING med hardware å gjøre. 

Klart hwen har NOE å gjøre med det.

Jeg spilte lenge med 20-30fps, deretter fikk jeg nytt skjermkort etc og gikk opp i 100fps. Etter dette spillte jeg mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg spilte lenge med 20-30fps, deretter fikk jeg nytt skjermkort etc og gikk opp i 100fps. Etter dette spillte jeg mye bedre.

Må ikke ta det med HW så bokstavelig da mann :devil:

Lenke til kommentar

Mange ganger jeg spiller som en dass i cs jeg oxo.. Men plutselig paa neste bane spiller jeg bra som F. statsa kan veksle mellom 30 - 4 og 4-10 lizz.. Er ikke rart i at man blir grinete når man opplever en slik forskjell... Får lyst til å felle en tåre da.. Og når jeg har dårlige stats blir det til at jeg camper som F.. :cool:

Lenke til kommentar

Joda, seff er det umulig å spille med 1 fps feks, men det er mange "progamers"(hater det ordet) fra beta 5 - 1.2 som satt med 30-50 i fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...