poZZe Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvordan er erfaringene med OiK AS? Jeg bestillte en innovacool rev 3.0 blokk, samt litt annet knask for et par uker siden. Jeg Betalte, og fikk beskjed at pakken var sendt for over to uker siden. Nå har jeg enda ikke fått noe pakke, og oik svarer ikke på mailene mine, noe som bare pleier å ta et par timer til vanlig... Begynner å få kalde føtter. Hva skjer? PoZZe Lenke til kommentar
555 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 fikk du ikke sporingsnummer når du bestillte? Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Nope, gjorde ikke det.... merkelige greier dette her. Er vel sannsynligvis posten som har fucka opp igjen, men merkelig at jeg plutselig ikke får svar fra oik... Lenke til kommentar
555 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 send en mail og spør om sporings nummer ofte er pakken kommet men av en eller annen grund har posten glemt å sende ut hentelapp har skjedd meg to ganger du kan også ringe posten der du bor å spørre om di har en pakke til deg [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-03-21 10:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå