Gå til innhold

Deus Ex: Invisible War kommer på fredag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes spillet er helt fantastisk, spesielt historien, har spilt det i snart 8 timer :) Grafikken er mer enn god nok, og det går helt flytende på min maskin med alle innstillinger på topp. Særlig med 1.02 patchen er alt kos..

Får man den nye HUD'en når man patcher til 1,02?

Lenke til kommentar
Jeg synes spillet er helt fantastisk, spesielt historien, har spilt det i snart 8 timer :) Grafikken er mer enn god nok, og det går helt flytende på min maskin med alle innstillinger på topp. Særlig med 1.02 patchen er alt kos..

Får man den nye HUD'en når man patcher til 1,02?

There is no new HUD. Som jeg sa, de bilde fra TTG er eldgamle. Har et PC GAMER UK fra 2001 eller noe, de finnes der også :roll:

Lenke til kommentar
ikke det mest venta spellet fra min side nei. synes demoen var dritkjedelig.

Hvis du skal bedømme hele spillet ut fra demoen kan jeg godt forstå at du ikke gleder deg.

Jeg syntes også at demoen var fæl, men kan ikke sammelignes med spillopplevelsen.

Jeg har hatt den amerikanske versjonen siden release, og med patcher og alt fungerer det finfint på maskinen min.

Jeg har spill gjennom spillet tre ganger for å se forskjellige missions og endings og må si at jeg er storfornøyd med spillet. Folk som kaller det et dritt spill, fjorårets flopp og lignende har ikke satt seg skikkelig inn i spillet og har med garanti ikke spillt gjennom det.

Jeg var personlig meget skeptisk til det i starten, og etter jeg hadde gjennomført det første gangen var jeg helfrelst. Det var, som med 1eren, mer morsomt å spille gjennom spillet 2. gangen.

Dette er et spill jeg anbefaler alle som likte det første spillet, samt de som ga det første spillet opp pga at det ble fot stort og innviklet.

Joda, men hvis du må spille spillet i mange timer før du blir fornøyd så har vel utviklerne gjort en dårlig jobb??

"You can never make a second first impression"

Oversatt : Du får aldri sjansen til ett nytt førsteinntrykk

Lenke til kommentar
Joda, men hvis du må spille spillet i mange timer før du blir fornøyd så har vel utviklerne gjort en dårlig jobb??

Ikke nødvendigvis. Sammenlign med en musikkutgivelse. Det kan godt hende du ikke liker så godt ved første eller andre gjennomhøring, men etter tredje gjennomhøring begynner du å digge den mer og mer. Det har i hvert fall jeg opplevd mange ganger.

Lenke til kommentar

"You can never make a second first impression"

Oversatt : Du får aldri sjansen til ett nytt førsteinntrykk

Skjønner hva du mener og er for så vidt enig med deg.... det er bare det når de gjelder Deus Ex og en god del andre spill så kan man ikke bedømme spillet etter første inntrykket....

Gode spill som feks. Gothic 1&2, Morrowind, Deus Ex spillene, Metroid spillene osv er alle spill som må spilles noen timer for å komme inn i dem på ordentlig...

Lenke til kommentar
Folk som kaller det et dritt spill, fjorårets flopp og lignende har ikke satt seg skikkelig inn i spillet og har med garanti ikke spillt gjennom det.

Tja, jeg har spilt igjennom det(bare to ganger, men likevel), og selv om jeg ikke vil kalle det noe drittspill, så var jeg på ingen måte fornøyd. Det er den mest skuffende spillopplevelsen jeg kan huske. Svært lite av valgene, de store banene, følelsen av at alt som er av autoriteter er ute etter deg... borte. Rollespillelementene... borte. En fantastisk og engasjerende historie... nei.

Er mulig at jeg hadde hatt mindre mot spillet om ejg ikke hadde spilt det første, eller at jeg hadde spilt den europeiske versjonen med finere hud, men for meg var spillet premieeksemplet på hvor galt det kan gå når gode ideer forenkles i stykker for at åndsdverger på xbox også skal kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

la meg oppsummere pittelitt hva hovedproblemet til spillet er -

likegyldigheten, man gir egentlig ****** - en av "hoveddelene" i spillet er jo nettopp muligheten til å forandre på slutten, hver fraksjon har sin slutt som går ut på deres visjoner, problemet er at man gir ****** i hvilken fraksjon som "vinner".

på slutten var det slik at jeg egentlig bare ønsket å bli ferdig så fort som overhodet mulig, jeg bare fulgte samme gamle fraksjon selv om jeg var fullstendig klar over at konsekvensene kom til å bli grusomme.

man kan overse diverse småfeil og irriterende ting, slik som grafikkmotoren og den patetiske måten fysikken fungerer på, men man kan ikke overse likegyldigheten.

det som samtidig er patetisk er måten du alltid har de samme valgene, det er greit nok at fraksjonene trenger deg, men hvor skal grensa gå ?

"jaja greit, du slaktet alle våre menn, du sprengte hovedbasen vår i filler,men vi vil fortsatt ha deg med i alliansen vår"

Lenke til kommentar
dEUS eX: IW kan ikke regnes for å være 2eren til det første Deus Ex, det er en ny historie i samme spillunivers.....

Hva i alle dager snakker du om?

Spillet fortsetter jo fra Deus Ex (1),

bare 20 år etter, da teknologien er bedre,

tror du skal spille litt mer:)

Og Jeg har spilt igjennom spillet, satt meg ordentlig inn i det,

og mener fremdeles spillet er søppel, jeg elsket Deus Ex (1) og

skal tro jeg er den personen her på forumet som har spilt igjennom

det mest ganger, snakker over 10-20 ganger her, mistet tellingen:)

Men i alle tilfeller, la oss håpe på et Deus Ex 3 som er bra :)

Lenke til kommentar

Fant dette intervjuet med Warren Spector hvor han sier noe om endringene i Europa versjonen.

Men alle endringene ble også innført vha. en patch på USA versjonen...

Spector:So we've adjusted some of the weapon balancing, Players hated our installer [laughs]. It sounds like nothing, be we wrote a new installer from scratch. We've also worked on performance.

Spector:But we've actually optimized the engine now to get about a 20 percent increase in framerate across the board. In some places it's really dramatic.

Spector:The user interface has also had some attention - there were a few things that we should have really caught with the UI.

Presumably you'll patch the US version of Deus Ex: Invisible War to bring it in line with the European version?

Spector: Yes, absolutely. We're taking all this stuff and US players will be able to download a patch.

Hele Intervjuet her

Lenke til kommentar
Tror dette er et spill som om et halvt års tid kan komme til sin rett og vise at det virkelig er et bra spill... :)

Tror neppe de gidder å patche opp spillet til det ugjennkjennelige. Det vi har nå er nok det vi får :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...