jh_ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Du tenker på ripoff fra den siden? Altså, det var den siden som gav meg ideen om å bruke den rammen, men når ble det ulovlig å hente inspirasjon fra andre sider? Det eneste som ligner på siden er selve rammen. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slik ramme er jo ikke akkurat uvanlig da... mener.. brukt før andre steder og... (ikke att jeg har noe eksakt eksempel her og nå, men..) Ville blitt som å si a t 3-coloumn layout var rip-off... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sier ikke at det er ripoff, for all del, men det virker som det er litt mus i spinaten når to såpass like designs kommer med dagers mellomrom her på bruket. Du kan bare bruke det for min del! Knappene på den siden var småpene, men jeg så lissom ikke sammenhengen med resten. Stå på! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 hehe, ja skjønner det.. men dette er mitt andre forsøk, på det første forsøket så skrev jeg faktisk at jeg ble inspirert av siden til mira takk det skal jeg Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PoleCat: heh? Viva le RESEMBLANCE! Pole er en rar katt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PoleCat: heh? Viva le RESEMBLANCE! Pole er en rar katt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå