v0id Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Prøvde å kjøre PCMARK04 v110, men i den andre 3d-testen (Etter testen der boksene faller ned i stenrommet) får jeg bare en flimrende skjerm der bildet ruller nedover skjermen som ett tv-bilde som ikke er riktig instillt. Etter noen sekunder stopper det opp, og det kommer fram en pcmark04 splash-screen. Etter det går programmet tilbake til windows, hvor jeg blir møtt av følgende feilmelding: Er det noen som kan tenke seg hva som er galt? Har prøvd både i overklokket og standard tilstand, og maskinen er 100% stabil ellers. Endret 2. mars 2004 av v0id Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hadde samme problemet så jeg avinnstalerte den og lastet den ned på nytt , da funka den. Du kan jo prøve. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Har nå prøvd å avinstallere og slette mappen i programfiler, og har lastet ned på nytt fra 3 forskjellige steder. Fortsatt samme problem. Skal formatere rimelig snart uansett, får se om det blir noe bedre av det.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har problemer selv at jeg må ha IE explorer 6.0 og WMP 9 men har det innlagt men det funker ikke for det. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har det samme problemet selv. Den vil ikke tro på at jeg har VmA installert. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dere får feilmelding siden dere ikke har valgt å kjøre alle 10 systemtestene. Eller så er det vel en bug eller noe... Lenke til kommentar
Lond Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det står at jeg mangler Windows Media Encoder 9. Ligger ikke denne sammen med Win MediaPlayer 9? Du mener at jeg får det til hvis jeg kjører alle testene? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det står at jeg mangler Windows Media Encoder 9. Ligger ikke denne sammen med Win MediaPlayer 9? Du mener at jeg får det til hvis jeg kjører alle testene? Du får det til hvis du kjører alle 10 systemtestene, de 10 første man kan velge. Men det sies at det er en form for kopibeskyttelse som ikke lar deg gjennomføre testene om du har ulovlig cd-nøkkel. Btw, windows media encoder 9 finner du her... Edit: Skrivefeil Endret 5. mars 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Lond Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Fikk det til når jeg lasta ned media encoderen. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg og, faktisk. Idiotisk at programmet er avhengig av masse møkk som jeg aldeles IKKE vil ha installert.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ah, en velkjent Dialogboks(eller hva det nå enn heter) hos meg hopper den over divx-testen Why? Endret 6. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ah, en velkjent Dialogboks(eller hva det nå enn heter)hos meg hopper den over divx-testen Why? Kanskje fordi du ikke har en divx-encoder lagt inn på pc'en... Lenke til kommentar
Lond Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nå får jeg faktisk ikke til å fullføre PCmark03-testen. Den stopper og maskina låser seg på Audio Conversation, slik at jeg må restarte. Hvorfor? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nå får jeg faktisk ikke til å fullføre PCmark03-testen. Den stopper og maskina låser seg på Audio Conversation, slik at jeg må restarte. Hvorfor? Fordi maskinen din er ustabil... Har du overklokket? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Overklokket? Tja, AMD 2400+ fra 1999 mHz til 2090. Ikke stort annet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kan være at det er det som gjør den ustabil, du kan jo prøve å øke vcore. Eller slakke ned minne-timingsene... Lenke til kommentar
Lond Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kan være at det er det som gjør den ustabil, du kan jo prøve å øke vcore.Eller slakke ned minne-timingsene... Hvordan? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Inne i bios et sted... Ikke forstår jeg hvordan jeg bruker Prime 95 heller, for å se om det er ustabilt eller ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke forstår jeg hvordan jeg bruker Prime 95 heller, for å se om det er ustabilt eller ikke Options->torture-test, start og la den stå på i 10-20 timer... Om maskinen ikke slår seg av, det kommer opp feilmeldinger eller prime95 kræsjer er maskinen så godt som 100% stabil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå