_Xander Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei, jeg har drivi å leita litt rundt på nettet om det er mulig å få tak i en SÅNN laptop. har vært innom maaange norkse nettshopper men finner liksom aldri noen steder de har det, selv ikke på sidene til sony. Er det noen som vet hvor man får tak i slike, og muligens de vil koste (med kamera i ja).? Det er jo genialt med laptop som har innebygd kamera.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei, jeg har drivi å leita litt rundt på nettet om det er mulig å få tak i en SÅNN laptop.har vært innom maaange norkse nettshopper men finner liksom aldri noen steder de har det, selv ikke på sidene til sony. Er det noen som vet hvor man får tak i slike, og muligens de vil koste (med kamera i ja).? Det er jo genialt med laptop som har innebygd kamera.. De kommer kanskje til norge i løpet av året, men foreløpig er nok den nærmeste muligheten og kjøpe i sverige. - Bla.a. så har Siba de ... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Var en tur på siba.se nuh, de var ikke riktig billige de laptoppene der da.. Tror jeg går for en mac jeg da... Hvis ikke en vaio med kamera kommer billigere til norge snart.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Ikke før nå.. Der hadde de faktisk kamerautgaven, men den er dyyyyr... jeg likte ikke helt det. har 12000. Sto mellom en slik en og en iBook. Tror nok det blir iBook'en da ass.. (som sagt) Trist på en måte, på en annen ikke å trist.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå