genstian Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 billig pc gå www.komplett.no kjøp denog den og den og den og den og den og den og eventuelt den,den og den til langt under grensen Huff og huff og huff !!! Celeron PS. Tråden heter "mest for pengene cpu" og da tenker jeg ytelse og ikke MHz. Selv en Duron 1,6 banker den Celeron 2,4'en ned i støvlene både på ytelse og pris. OK DEN ,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN TIL MAX 2950 INKL FRAKT han ville ha en biligste pc'en Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) han ville ha en biligste pc'en Nei,han vil ha mest for pengene... Det er IKKE det samme! Endret 13. mars 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 billig pc gå www.komplett.no kjøp denog den og den og den og den og den og den og eventuelt den,den og den til langt under grensen Huff og huff og huff !!! Celeron PS. Tråden heter "mest for pengene cpu" og da tenker jeg ytelse og ikke MHz. Selv en Duron 1,6 banker den Celeron 2,4'en ned i støvlene både på ytelse og pris. OK DEN ,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN,DEN TIL MAX 2950 INKL FRAKT han ville ha en biligste pc'en Kabinett PSU Cpu VGA Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 han ville ha en biligste pc'en Nei,han vil ha mest for pengene... Det er IKKE det samme! vel ok. dumme meg da Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 vel ok. dumme meg da Nei,nei! Mener ikke du er dum! Sikkert mange som syns dine forslag er bra,jeg er bare uenig i at det gir mest pc for pengene... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vel ok. dumme meg da Nei,nei! Mener ikke du er dum! Sikkert mange som syns dine forslag er bra,jeg er bare uenig i at det gir mest pc for pengene... ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå