Eivind.T Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Nå er jeg virkelig ute å kjører. Har redigert min USA tur nå i en måneds tid(kansje 2) og er klar til å "make movie" så finner ikke Studio 8 cd plata " Insert CD title into drive E " er meldingen jeg får, men cdEn er i drive E og i Audio output står det "nothing to output" Hva har jeg gjort galt hjeeeeelp Operativsystemnavn Microsoft Windows XP Home Edition Versjon 5.1.2600 Build 2600 Operativsystemprodusent Microsoft Corporation Systemprodusent Fujitsu Siemens Systemmodell MS-6585 Systemtype X86-basert PC Prosessor x86 Family 15 Model 2 Stepping 7 GenuineIntel ~2800 Mhz BIOS-versjon/Dato American Megatrends Inc. 07.00T, 03.07.2002 SMBIOS-versjon 2.3 Windows-mappe C:\WINDOWS Systemmappe C:\WINDOWS\System32 Oppstartsenhet \Device\HarddiskVolume1 Fysisk minne totalt 512.00 MB Fysisk minne tilgjengelig 234.26 MB Virtuelt minne totalt 1.72 GB Virtuelt minne tilgjengelig 1.11 GB Plass for sidevekslingsfil 1.22 GB Sidevekslingsfil C:\pagefile.sys Lenke til kommentar
Eivind.T Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Det var kansje dårlig forklart men det er bakgrunnsmusikken som er blitt borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå