goggys Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 skal skrive ne nøyaktig hva som står på blåskjermen og legge det ut forhåpentilgvis forstå dere mer av det en jeg gjør Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 fikk opp en ny blåskjerm: Det er oppdaget et problem, windows er avsluttet for å forhindre skade på datamaskinen. Kontroler at du har nok diskplass.Prøv å skifte videokort Ta kontakt med maskinvarelevrandøren for Bios opprgraderinger. Deaktiver Bios minne, som for eks. bufring eller skygging Teknisk informasjon: stop 0x00000008e (0xc000005 , 0x81a6be41. 0xb56e30c10 10x0000000 starter dumping av fysisk minne fysisk minne dumpet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 "Deaktiver Bios minne, som for eks. bufring eller skygging " Har du gjort det i BIOS da . BIOS shadowing = Disabled VGA bios shadowing = Disabled Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Sjekte bios-en men fant ingen bios shadowning og vga bios shadowing Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I advanced chipset features system bios cacheable video ram cacheable Lenke til kommentar
elbajong Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har det samme problemet selv at jeg får en blåskjerm og pc'n restartet. Jeg kjører RDRAM pc 800, har hørt at det kan være problemer med RAM'en min. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 De feila der kan egentlig komme pga veldig mange forskjellige årsaker ,hw ,drivere , varme , psu , osv. Det folk lister opp her er alt riktig , men behøver ikke være det samme i hvert eneste tilfelle . Det kan være vanskelig å finne ut av uten at man benytter eliminasjons metoder og går systematisk frem . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå