Oseantic Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei sann! Tok av min gamle boxed kjøler til min 2.6C og rensket cpu med rødsprit(ble igjen litt skitt og lort, men men)Så påførte jeg litt artic silver 5 og satte på min nye thermaltake sparks 7+. Når jeg overklokket med asus overklokking greiene i bios,ble vcore sotte på 1.63 volt og cpu kom på 3.132ghz! temperaturene etter og ha kjørt prime95 og sisoft sandra (burning wizard). så litt på aida32 temp måling imens, temp på max load ble 57 (på 4300rpm på vifta) bios viser 5-8grader høyere en aida32. Er det en grei overklokkings temp,og cpu levetiden blir vel ikke nedsatt eller noe sånt? Har somsagt noen rare idle temp da. Takker for svar Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har aldri 57 grader selv, men jeg syns det høres greit ut på den hastigheten jeg da.... Vet ikke med andre her... Hva slags rare idle temp`s prater du om? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bruk motherboard Monitor fo å skjekke tempen Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bruk motherboard Monitor fo å skjekke tempen eller speedfan. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 PS! har aller mulige temp programer.testa alle jeg fant. Idle temp på 29-34 i windows:S (f*** temp greier) Idle temp i bios 38-48 i bios. Kjører på 1.63 volt vis det skulle ha noe å si? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PS! har aller mulige temp programer.testa alle jeg fant. Idle temp på 29-34 i windows:S (f*** temp greier) Idle temp i bios 38-48 i bios. Kjører på 1.63 volt vis det skulle ha noe å si? Prøvd å oppdatere bios på hk? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 PS! har aller mulige temp programer.testa alle jeg fant. Idle temp på 29-34 i windows:S (f*** temp greier) Idle temp i bios 38-48 i bios. Kjører på 1.63 volt vis det skulle ha noe å si? Prøvd å oppdatere bios på hk? jepp.....4gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå