Lord Hell Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei folkens, jeg beklager at jeg ikke kunne besvare alle spørsmåla, jeg har nemlig vært på kino Uansett, er klar til å besvare en del spørsmål nå... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Dere som vil ha mest ut av spille opplevelsen med gtat , burde vente litt til, Dracoblue har noen *prøver* på skolen nå osv... og han har lært en del nytt .Det jeg vil fram til er at Dracoblue har jobbet med en NY netcode som skal være mye bedre, + han har også jobbet med noen bugs.. Endret 25. april 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 på faq-siden fant jeg dette spørsmålet Q: I want to play Singleplayer, what is to do? A: Copy the backup of the main.scm back in the "VC-Folder"\data" Folder! betyr det at jeg må skifte på filer for å bytte mellom MP og SP? stress.... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 betyr det at jeg må skifte på filer for å bytte mellom MP og SP? stress.... Jeg tror desverre det det som er dumt med Gtat... men når draco blue endelig skjønner at folk vil ha options slik at de slipper å swappe så håper vi det blir gjennomført.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå