Lord Jason Hell Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Vet ikke om noen har Posta dette før.. men som fast Medlem av Gtat så poster jeg dette (Min Første Post ) GRAND THEFT AUTO TOURNAMENT Dette er en Spennende Mod til Vice City som gir deg Multiplayer.. Snart kommer den nye Versjonen 0.5 ut.. og da begynner Moroa.. Sjekk ut siden og Mell deg på Forumet deres.. Jeg er også med i en Clan for Gta Multiplayer.. den heter selvfølgelig Zaibatsu Hjemmesiden er Zaibatsu Hjemmeside Det er en Multiplayer mod til den heter Multi Theft Auto og er den mest kjente.. Link MultiTheftAuto ps den har ikke Animasjon men den har Sabla bra nettcode, så nesten aldri lagg.. værd å prøve men ikke forvent for mye... Husk på.. begge disse 2 modene er lagd til ett spill som ikke var laga til Multiplayer.. ha det i baktanke Endret 6. mars 2004 av Lord Jason Hell Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Tøft! Har hørt om en annen MP mod til GTAIII men det var vel ikke denne... Er fotgjengere/biler med? Endret 2. mars 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Spørsmål er Fotgjengere/biler med ? Svar: I Version 0.5 så er ikke Fotgjengere (Peds som det heter på engelsk) med.. ikke Biler heller.. Altså Singeplayer AI er ikke med.. det er kun Multiplayer akkurat nå.. men fremtidige planer er å ha det med som ett valg (Mest sannsynelig bare for Lan) For Peds,Biler som er styrt av AI er bare innafor en viss Sirkel/diameter rundt personen din.. så din pc kan stilles inn på dette.. avhengig av behov.. men på grunn av av folk spiller dette som ett Online Multiplayer så er det ikke med noe AI, for det hadde blitt mye lagg av.. for servern hadde dette blitt mye Informasjon.. men dette er noe som Gtat Teamet kommer til å jobbe på (i en framtidig versjon.. Det som er litt dumt er at den versjonen som er tilgjengelig nå (Gtat 0.3b) er ikke akkuratt noe å skryte av..men Versjon gtat 0.5 er så bra gjennomført at man lurer på hva Rockstar tenker om saken... de hadde vell tjent mye penger på dette vis de hadde gitt ut en slags expansion til pc med dette Ta en titt på Media...og vis du kan så last ned ett par av de Nyeste vidoene..da vil du skjønne hvorfor mange snakker akkuratt nå om Gtat.. (jeg bare bringer det videre til norske Gaming Forum jeg har vist om denne modden siden Sommern 2003 men da var den ikke så bra at den var noe å skryte av Men nå er tiden snart inne for Versjon 0.5 som er jo Halvveis ferdig til 1.0 men den ser GANSKE ferdig ut.. VERD en sjekk Edit : Skriv Gjerne tilbake Endret 3. mars 2004 av Lord Jason Hell Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har sjekket gtaT hver dag siden januar og den ser genial ut.Liker at det er båter med Har ikke giddet å teste gtaT 0.3b(Har hørt så mye dritt om den). Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Ja, Tester du den så blit du Temlig skuffa.. men Gtat 0.5 er så bra at det er helt utrolig.. Meget bra Mod til ett spill som ikke var Laget for Multiplayer PS : Er det du som er KnutEirik ? Endret 4. mars 2004 av Lord Jason Hell Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja, Tester du den så blit du Temlig skuffa.. men Gtat 0.5 er så bra at det er helt utrolig.. Meget bra Mod til ett spill som ikke var Laget for Multiplayer PS : Er det du som er KnutEirik ? Jepp Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Velkommen til GtaTournament Community, Se for deg at du står i en forlatt gate i Vice City. Plutselig kommer en varebil i full fart rett rundt hjørnet,den er full av fiendtlig Gjengmedlemmer som har våpen fra topp til tå. De hopper ut av varebilen og begynner å skyte etter deg. Du kaster deg over ende til ett sikkert sted for de hundrevis av kulene som var ment på å treffe deg. Du tar fram din trofaste pistol og den nye mobilen din.Du vet du ikke kan klare å ta ut så mange alene med så få kuler i din pistol så du ringer raskt opp til Gjengledern din og forteller hva som skjer. Han kommer selfølgelig i egen person for å hjelpe deg. Etter noen få raske minutter kommer 3 biler og en stasjonsvogn med våpen for å forsvare deg som medem av gjengen. Etter en kraftig skyteduell der eksplosjoner og blodsprut er på sitt verste, kan du og resten av gjengen ta dere sammen igjen for å stikke unna før Purken og FBI dukker opp på område.Dere ble ihvertfall fornøyd med kampen dere hadde med den viten at dere fikk drept en hel gjeng vis ikke alle av din Rival clan. Du er helt fornøyd for du vet at det ikke var Datastyrte spillere du drepte. det var nemlig en gjeng med andre Gamere som måtte bare finne det i seg..at de tapte. Er dette bare Fantasi ? Nei ikke nå lengre.. fordi GtaTournament nyeste versjon 0.5 nermer seg med storm. etter mange måneder med beta testing så er endelig tiden snart inne for en utgivelse.. Gtatournament er mer enn bare vanlig multiplayer. du har din egen frihet til å gjøre som du vil i Gta Vice City. Akkurat slik som du sikkert har drømt om, foruten om å joine eller lage din egen gjeng/Clan så kan du gjøre mye mer. tjenge poeng og penger ved å rane folk. ta kule stunts som du får record på vis du er best. det kommer også en top 10 liste med de verste røverne. husk på.. i gtatournament så er det du som bestemmer ditt liv til din person..om du vil leke purk mot den verste gjengen i vice city, så er det opp til deg. så registrer deg og ditt nick nå. og gjør deg klar til å spille online på de offisielle serverene. Mer informasjon kommer snart. Hade så lenge hilsen oversetter Lord Jason Hell og Team Gtat Dracoblue & MioM Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg har spilt MTA helt til 0.3 kom men hver gang jeg spilte 0.3 ble jeg disconnected etter 5-10 sekunder. Hvordan arbeides det hardt for å motvirke cheatere? Håper det for jeg var med i en klan i mta og tror ikke det var en som ikke cheatet der(speedhack, map hack osv.) Gleder meg som en unge til gtaT 0.5 kommer. P.S: Lord jason hvis det er mulig å få joina du er i klanen så regn med meg. Endret 4. mars 2004 av hwknut Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hvordan arbeides det hardt for å motvirke cheatere? Håper det for jeg var med i en klan i mta og tror ikke det var en som ikke cheatet der(speedhack, map hack osv.) Gleder meg som en unge til gtaT 0.5 kommer. Dracoblue kan veldig mye om data, og han er en suveren koder/hacker, Han har låst alle cheat commands og har også fått gjordt det slik av de cheat programmene som map hack osv.. er sperra... det kan jo tenke seg at noen andre hackere lager nye koder.. men Dracoblue sier det at vi kommer til å ha en Banneliste.. så alle som greier å cheate havner på.. jeg sier Greier fordi at alt foreløbig lagd er umulig å jukse på.. og lol.. de som skriver inn en av de cheat kodene.. for eksempel... ja den koden som sprenger alle bilene..da klikker Client filen som alle brukerne har.. så den som cheater vil da bli disconnecta når han taster inn kodene.. ganske smart ?? det har også vært snakk om bakgrunds program.. men dracoblue vil først se åssen det her går først.. MTA har ett stort problem når det gjelder cheatere, men de er ikke like flinke til å behandle brukerne sine heller.. de banna meg på mIRC for at jeg spurte om CRC check... så de har tydelig vis ett dårlig temp.. det oppfordrer jo til cheating spør du meg.. jeg kan ikke spille Mta lengre.. på grunn av CRC check.. litt synd.. men sånn er det bare... Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) jeg sendte deg en Melding her.. sjekk innboksen din hmm.. Edit Posten din når du får den da.. Takk Endret 4. mars 2004 av Lord Jason Hell Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 vet ikke hvor jeg skal poste dette.. men noen som vet hvordan sette opp gta vice city multiplayer på LAn`kan spille 0.3 versionen på nett.. men kan ikke lage egen server Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Gtat 0.5 LAN BETA ER UTE !!!!! DRIT KONGE !! Ok.. her.. Last ned først disse Finner filene HER Client 0.5 LAN BETA Server 0.5 LAN BETA Installer på din Vice City mappe (installen er på tysk.. men den er delvis engelsk.. husk Dracoblue er fra tyskland) ok Så starter du Server.. så starter du Client.. så skriver du inn ip adressa og så starter du spillet manuelt... husk at dette er en Pre relase beta.. så det kan kresje... men kresjer spiller så lukk alle programene og prøv dem igjen... skriv gjerne tilbake.. men jeg er mest sannsynelig opptatt med å spille Gtat beta 0.5 Edit : KnutEirik, Ja jeg fikk mailen. Skal forandre til dette på Websiden senere ... Endret 5. mars 2004 av Lord Jason Hell Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Dette må sjekkes! Spesielt fint nå som vi har lan. btw fikk du mailen jeg sendte til deg med info? Endret 5. mars 2004 av hwknut Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Når jeg setter opp server og joiner og skal starte får jeg ikke velge person(Ser en PCJ 600 så plutselig havner jeg bak vercetti estate med vercetti, uten våpen og finner ingen biler?!) Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Når jeg setter opp server og joiner og skal starte får jeg ikke velge person(Ser en PCJ 600 så plutselig havner jeg bak vercetti estate med vercetti, uten våpen og finner ingen biler?!)Hva kan være galt? hmm det er mest sannsynelig noe galt med clienten.. start server og client på nytt.. enter ip adressa di (til den som lager server, lager du server selv.. skriv inn din ip da) og så starter du gta Manuelt (jeg måtte det) så spiller du gjenta dette på alle pcene.. men husk.. hehe bare 1 som hoster server men lol det viste dere vell.. (føler meg litt dum som skrev dette ) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Blir disconnectet etter et par sekunder, men har hørt man må åpne et par porter hvis dette skjer. Har aldri gjort dette før så det hadde vært fint med litt hjelp... Lenke til kommentar
Lord Jason Hell Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 huff, jeg hadde dette problemet med versjon 0.3b skikkelig kipern huff, Forumet har på Gtat vært i 100 i dag , for det er så mange som har problemer... heldig vis fikk ikke jeg noen.. men det var det en hell DRØSS som gjorde.. litt synd Men tvil ikke.. dette var en PRE Beta Release.. så den ble lagd for hurtig utgivning.. så derfor en del bugs/feil som oppstod.. det som er så rart er at så mange pcer som ikke greier det.. jeg og brudern klarte det helt fint... jeg skal lage en nøye hva du trenger Gta Vice City 1.1 (Vice City må være Patcha til 1.1 Ellers så funker det ikke) Client & Server Start Server.. la den kjøre i bakgrunnen.. jeg Maksimerte den fult ut... Så åpne Client.. der skriver du inn din ip adresse (vis det var du som hosta) Start Vice City Manuelt... Egentlig så skal den starte selv, men det gjorde den ikke hos meg.. Nå er det bare å lage new game.. og da skal du ha nytt utsende mens du loader... så når du har loada.. da skal du velge Options på menyen som du ser.. skrive inn navn der det står nick og velge person... Ps ser du ikke en MENY.. Press F12 Knappen... MULIGENS det funker da.. du skal trykk Connect på den Øverste servern... Der du skal skrive ipen er der det står Dracoblue (når du connecter Client filen) Post videre om dere ikke får det til.. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei jason! Fant ut hva som var galt.. Hadde glemt å patche til 1.1. Fant det ut når jeg leste readme'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå