adm Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Noen som vet hvor man kan finne bilder av de forskjellige farge-utgavene av dell-laptopene? På de norske sidene finner jeg bare bilder av standard-fargen(e). Endret 2. mars 2004 av adm Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Prøv et søk på forumet du, siden jeg mener bestemt å ha lest dette spørsmålet tidligere Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noen som vet hvor man kan finne bilder av de forskjellige farge-utgavene av dell-laptopene? På de norske sidene finner jeg bare bilder av standard-fargen(e). Prøvd Dells internasjonale (amerikanske) sider? Lenke til kommentar
akilles Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Se på Dell USA. Riktignok Inspiron 600m, men du får jo et visst inntrykk. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bamboo var jo stilig i fargen, verdt litt ekstra for å få særpreg på pcen vil jeg tro... Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har kjøpt "Burlwood" , det er så harry at jeg måtte krangle med selgeren for å få det Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Her er små-bilder av de dekslene som er tilgjengelig i Norge til I8600 Lenke til kommentar
adm Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Den blå er bare deilig da! Nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå