Putekos Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har kjøpt meg en minidisc, og endelig lært meg å få programmet til å funke. Har puttet inn sangene og slikt,men selv på det høyeste volumet er sangene kjempelave? Hva kan det komme av? Jeg bruker de samme høyttalerne som man skal bruke til... *skjønner ingenting* IKke skjønte jeg hvor jeg skulle poste det heller... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hvilke høyttalere du mener? snakker du om høyttalere eller øretelefoner? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Mente øretelefoner... Og lurer på hvorfor det blir sånn... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Og det er..? Eventuelt, hvilken butikk kan jeg gå til for å få hjelp? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Og det er..? Eventuelt, hvilken butikk kan jeg gå til for å få hjelp? Bruksanvisning? Hvem vet best hvor den er kjøpt? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det er ikke spilleren det er noe galt med, men lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er ikke spilleren det er noe galt med, men lydkvaliteten. Lydkvaliteten? Da er det nok du som har lagt inn sanger med dårleg kvalitet... Men angående volumet på spillerern so kan eg sei deg at min Sony Net MD spiller ganske lavt... Blir fort litt irritert over den lave lyden til tider, men når ørene er fri for ørevoks so er det vel greitt nok... Mvh Espen Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har merket meg at minidisc spillere ikke gir fra seg så veldig mye kraft til headset. Hadde selv en Sony ett-eller-annet tidligere, kombinert med et denon headset til 1200,-. Fikk aldri helt nok lyd. Med en vanlig discman derimot, var det lyd i bøtter og spann. Merk: med de medfølgende øreproppene var volumet greit. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Headsett som brukes til MD spillere og sånnt bør være veldig lettdrevet og følsom for frekvensene, bruker du store DJ Headset så kommer det nesten ikke et pip ut av dem. For å få god lyd og bra bass så må du ha headsett hodebøyle med høyttalere som går inn i øret. Jeg hadde sammenleggbar Sony bøyle som var grå og gul, husker ikke modell, men den er meget bra til MD. Endret 4. mars 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Åkai, tusen takk, synes det er så sinnsykt lavt, blir helt sjokkert...Men må man ikke ha en slik spesiell "plugg"? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 tror heller det kan ligge i at MD'er har svak forsterker til øretelefonene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå