Gå til innhold

Minidisc-problem ang data

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en minidisc, og endelig lært meg å få programmet til å funke. Har puttet inn sangene og slikt,men selv på det høyeste volumet er sangene kjempelave? Hva kan det komme av? Jeg bruker de samme høyttalerne som man skal bruke til... *skjønner ingenting* IKke skjønte jeg hvor jeg skulle poste det heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke spilleren det er noe galt med, men lydkvaliteten.

Lydkvaliteten? Da er det nok du som har lagt inn sanger med dårleg kvalitet...

Men angående volumet på spillerern so kan eg sei deg at min Sony Net MD spiller ganske lavt... Blir fort litt irritert over den lave lyden til tider, men når ørene er fri for ørevoks so er det vel greitt nok... :p:devil:

Mvh

Espen

Lenke til kommentar

Har merket meg at minidisc spillere ikke gir fra seg så veldig mye kraft til headset. Hadde selv en Sony ett-eller-annet tidligere, kombinert med et denon headset til 1200,-. Fikk aldri helt nok lyd. Med en vanlig discman derimot, var det lyd i bøtter og spann.

Merk: med de medfølgende øreproppene var volumet greit.

Lenke til kommentar

Headsett som brukes til MD spillere og sånnt bør være veldig lettdrevet og følsom for frekvensene, bruker du store DJ Headset så kommer det nesten ikke et pip ut av dem.

For å få god lyd og bra bass så må du ha headsett hodebøyle med høyttalere som går inn i øret. Jeg hadde sammenleggbar Sony bøyle som var grå og gul, husker ikke modell, men den er meget bra til MD.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...