Lanka Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Okei jeg har en meny som har mouseovers. Men problemet r at når siden lastes så kommr en og en knapp fram, det er jo greit da. Men hvis man flytter musa over menyen funker ikke mouseoveren, Dette skjer i fasen når siden lastes asså. Så når jeg flytter musa nedovr menyen, begynner noen å bli til dt stadiet det skal være på når musa er over. Men det blir noen som er igjen som om de er disabla for godt. oxo må jeg dra musa opp og ned for at de skal funke igjen. Er det mulig å få dette til å virke på sånn ordentlig måte. Jeg vet at mouseoverene bruker tid til å loade, men hvorfor funker ikke de når jeg har musa over (Mens siden laster), og etter at siden er lasta ferdig.. Håper dette er forklart slik at noen skjønner det da Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vel, skjønte ikke helt, men hvis du gidder kan du ta en titt i koden på siden min. Der funker både mouseover og preloadscriptet som det skal... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 http://www.disabused.com/index.php?page=rollover Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan bruke DHTML (kanskje det er det du bruker). Er VELDIG lett å bruke hvis du har forntpage. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan bruke DHTML (kanskje det er det du bruker). Er VELDIG lett å bruke hvis du har forntpage. ...som ikke legger til preload. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 <script TYPE="text/javascript"><!-- function newImage(arg) { if (document.images) { rslt = new Image(); rslt.src = arg; return rslt; }} function changeImages() { if (document.images && (preloadFlag == true)) { for (var i=0; i<changeImages.arguments.length; i+=2) { document[changeImages.arguments[i]].src = changeImages.arguments[i+1]; } }} var preloadFlag = false;function preloadImages() { if (document.images) { button_home_01_over = newImage("images/button-home_01-over.gif"); button_me_01_over = newImage("images/button-me_01-over.gif"); button_boyz_01_over = newImage("images/button-boyz_01-over.gif"); button_girlz_01_over = newImage("images/button-girlz_01-over.gif"); button_group_01_over = newImage("images/button-group_01-over.gif"); button_other_01_over = newImage("images/button-other_01-over.gif"); button_profilez_01_over = newImage("images/button-profilez_01-over.gif"); button_underholdning_01_over = newImage("images/button-underholdning_01-over.gif"); button_faq_01_over = newImage("images/button-faq_01-over.gif"); button_muzic_01_over = newImage("images/button-muzic_01-over.gif"); button_webdesign_01_over = newImage("images/button-webdesign_01-over.gif"); button_linkz_01_over = newImage("images/button-linkz_01-over.gif"); button_guestbook_01_over = newImage("images/button-guestbook_01-over.gif"); preloadFlag = true; }} // --></SCRIPT>[code]Den koden har jeg. Denne lagde image ready for meg automatisk tror jeg Såååå har nok preloading, men likevel så er den treig. Dhtml? Utdyp det litt. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Bruk Pixy's fast rollovers! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Snodig navngivning... _over og -over er forskjellen på vanligknapp og mouseoverknapp? Eller er dette standard? Glem det forresten, blingset visst litt der... x2 Endret 2. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du må ha onMouseOver og onMouseOut i HTML koden din... sjekk på "teh grimnes" siden i signaturen min, så ser du hva du skal ha med... så setter du inn egne navn der det skal være... btw: avslutt code saken din med [/code] ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå