Gå til innhold

Drivere for Voodoo3 3000 til Kick Off 2002

thotta

Anbefalte innlegg

Gode gamle Kick Off har endelig kommet i skikkelig PC-versjon, og jeg gledet meg som en unge til å spille. System-kravene var heller ikke stive, grafikk-kortet må være et 8 Mb 3D-kort. Men jeg får det ikke til å starte.

Jeg har et Voodoo3 3000(16 Mb, AGP, TV ut). Men når jeg starter spillet får jeg en feilmelding om at det ikke finnes grafikk-kort med 3D-støtte.

Er det noen her som har fått til å kjøre dette spillet med dette grafikk-kortet ? Hvilke drivere må da installeres ? En av 3rd-party driverne på Voodoo-files, kanskje ? (Jeg kjører WinXP) Mange andre spill fungerer fint med dette kortet.

thotta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør i alle fall ikke bruke windows XP sin vedlagte driver.

Jeg har vodoo 5 5500 og fikk ikke dette til å fungere skikkelig før jeg lastet ned noen drivere på vodoo-files.

Kan være lurt å prøve noen som er populære (enten at de er anbefalte eller at det er mange som har lastet dem ned.)

Hvis du vil at kortet skal yte best mulig så laster du ned noen forskjellige drivere å prøver dem i tur og orden i 3dMark2001 eller et egnet spill.

Lenke til kommentar

Prøvde den du anbefalte fra voodoofiles, men samme problemet fremdeles. Prøvde noen andre drivere derfra også, men fikk det ikke til å starte.

Som du sier får du kjørt adskillig mer krevende spill, som Medal of Honour. Jeg kan bl.a. spille Return to Castle Wolfenstein, som man også skulle tro var mer krevende enn Kick Off 2002.

Det virker som problemet er at Kick Off ikke kan "se" at jeg har et grafikk-kort med 3D støtte i det hele tatt.

Noen nye synspunkter ?

Kick Off ruler! (Gjorde iallfall det på Amiga'en, så da gjør det vel det på pc også - håper jeg...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...